Manifestacja 11 czerwiec 2016 roku dość okradania

Manifestacja SBB - dość okradania
Dość okradania bansterzy, dość pustych obietnic politycy, dość samobójstw ekonomicznych Polacy.

Manifestacja 11 czerwiec 2016 roku – Dość okradania

godz. 12:00 Warszawa, Pomnik Mikołaja Kopernika

Dość okradania  banksterzy

Dość udawania  politycy

Dość samobójstw  Polacy

 

Kończymy z bezprawiem korporacji finansowych, oszustwami, politycznym kupczeniem.

Dość napatrzyliśmy się na rozkład polskiego Państwa i jako Obywatele tego kraju żądamy, by dbano o sprawy zwykłych Polaków.

Przez lata banksterzy wykorzystywali słabość naszego Kraju. Banksterscy lobbyści korumpowali polityków, parlamentarzyści pisali ustawy dbając o interes banków i lichwiarzy.

Dziś by utrzymać przywileje, lobbyści światowej finansjery szczują Polaków na siebie.

Dość bycia frankowiczami, jesteśmy Polakami. Chcieliśmy być klientami banków, staliśmy się Upolowanymi w bankowych rzeźniach.

Pójdziemy w marszu zdeterminowanych. Rozpoczniemy w miejscu dla nas już symbolicznym. Przy pomniku Kopernika, stanęliśmy w kwietniu murem za naszym kolegą, pokazaliśmy że jesteśmy jednością. W XVI wieku, wierzono że nic nie zmieni geocentrycznego postrzegania świata. Jesteśmy dziś małymi Kopernikami, odwracającymi sposób myślenia i postrzegania świata finansjery.

Mówimy Dość świata dla bankierów, świat trzeba oddać Zwykłym Ludziom.

Dokonamy tego, tylko jeśli politycy zrozumieją po czyjej stronie powinni stanąć. Politycy nie wierzyli, że ruch jaki powstaje przetrwa miesiące. A jednak nie tylko trwamy, ale rośniemy w siłę. Najpierw Pro Futuris, Stop Bankowemu Bezprawiu, Lichfa i inni udowodnili, że ludzie, którym odbiera się wszystko, którzy uwierzą i zobaczą, że potrafią działać wspólnie, stanowią silną grupę Obywateli.

Dość czasu mieli wszyscy, od lewa do prawa, by pokazać po której ze stron się opowiadają. Pójdziemy po złożone obietnice.

Dość kompromisów.

Dość funkcjonowania niekonstytucyjnych przepisów (BTE)

Dość umów, dzięki którym jedni tylko zyskują, a drudzy wyłącznie tracą.

Dość bezprawia.

Dość wolności dla banksterów. W sobotę 11 czerwca 2016 roku, wsadzimy za kratki rozpasłych lichwiarzy i powieziemy pod Sejm.

Po drodze odwiedzimy siedzibę Wicepremiera, który do niedawna przewodniczył lobbystycznej organizacji, przyczyniającej się do niekorzystnych dla Polaków zmian w prawie.

Witryny bankowe, jakie będziemy mijali, powinny czerwienieć ze wstydu. Nie szyby i mury  winne są bankowym oszustwom, ale jako własność stają się symbolami banksterki.

Zakończymy pod Sejmem, gdzie  nasz projekt ustawy czeka złożony przez Klub Kukiz15,  a  projekt Prezydencki rodzi się w bólach i wśród ataków banksterskich popleczników. Chcemy widzieć ustawę bezkompromisową, obiecaną w wyborczej kampanii, otwierającą drogę do dobrej zmiany. Każde ustępstwo odbierzemy jako słabość ludzi składających obietnice.

 

Udowodniliśmy,

że grupa ludzi jest wstanie wiele zmienić,

ale tylko tysiące dokonają szybkich zmian.

 

Bądź razem z nami 11 czerwca w Warszawie, pod Pomnikiem Kopernika i w drodze pod Sejm.

Zabierzmy ze sobą rodzinę i znajomych.

Głośny zestaw, trąbki, bębny, garnki mile widziane.

74 Comments on "Manifestacja 11 czerwiec 2016 roku dość okradania"

  1. Abraham Lincoln: Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości

  2. OK! Dał nam przykład Michael Moore, jak zwyciężać mamy – wyskakiwać psubraty z naszej kapusty, wyrzucać z okien paczki z banknotami do worków, a potem czas na areszty obywatelskie. Koniec żartów. 3 minuty instruktażu, od telefonu do Hanka Paulsona: https://youtu.be/bw6OD76EInU?t=1h34m46s

  3. No to jedziem do W-wy.
    Dość, proszenia się o prawo i sprawiedliwość!!!

  4. co trzeba zrobić, żeby witryny się zaczerwieniły?

  5. LICHFA Maćka Janiszewskiego zaprasza pod siedzibę PIS o 10:00 w sobotę 11 czerwca

    https://www.facebook.com/groups/nabicifrankowcy/permalink/1753149318290096/
    https://www.facebook.com/lichfa1/?fref=ts

  6. LICHFA Macieja Janiszewskiego zaprasza juz o 10:00 w sobotę 11 czerwca pod siedzibę PIS.
    Z trumną.

    https://www.facebook.com/lichfa1/photos/a.1541611232784308.1073741828.1538951003050331/1738718223073607/?type=3&theater

  7. Miejmy nadzieje że projekt przewalutowania po kursie zaciągnięcia obejmie wszystkich
    ( konkretów chyba doczekamy się wreszcie w nadchodzącym tygodniu )a manifa będzie tylko piknikiem.

  8. A może by tak zacząć rozdawać w oddziałach banków te wydruki z https://bylambankowymtrolem.wordpress.com – nie wszyscy klienci już wiedzą, jakie prymitywne i bezczelne metody zastosuje bank, gdy klient będzie chciał wyegzekwować od banku konsekwencje oszustwa, na które bank klienta naraził i jak fatalnie wizyta dla jeszcze niedoświadczonego klienta w banku może się skończyć

    • Może nawet wynająć młodzież do rozdawania tego, takie osoby, które rozdają ulotki – zwłaszcza, że jest to działanie uzasadnione i w dobrzej wierze

      • Może nawet @wykresygieldowe by się tym zajął, na pewno jest niedrogi, a miałby satysfakcje, że robi coś zgodnego z prawdą i pożytecznego

  9. I to:

    “W bankach nie pracują ludzie głupi. Oni wiedzą, że reklama w mediach i tysiące sprzedawców jeszcze nie wystarczą, żeby naprawdę dobrze zarobić. Dlatego szefowie banków nieustannie kombinują, jak zarobić więcej i więcej. Bo na tym polega ich praca ! Tak właśnie bankowcy wymyślili kredyty złotówkowe nazwane szumnie indeksowane do waluty obcej. Pomysł był banalnie prosty: wzięli zwykły kredyt w złotówkach i – po tym jak już ktoś podpisał z bankiem umowę kredytową – przeliczyli sobie te złotówki na jakąś walutę.

    Wyglądało to tak:

    Przekręt A
    – Panie Prezesie, ale na jaką walutę przeliczymy ludziom te złotówki?
    – A jaka waluta jest teraz tania i na pewno zdrożeje w przyszłości? Popatrzmy na ostatnie kilkadziesiąt lat od czasów powojennych ładnie idzie w górę frank szwajcarski, więc przez kolejne 40 lat też będzie musiał drożeć. Nie ma bata!
    – Frank szwajcarski? OK, może być frank. Ludziom dobrze się kojarzy, bo Szwajcaria to bezpieczeństwo, stabilność, solidne zegarki.
    – I dobre czekolady.
    – No właśnie, dobry wybór. Przeliczymy te złotówki na franki szwajcarskie. Odtąd nasz klient będzie nam już winien nie złotówki, ale franki. Przynajmniej tak będzie myślał.
    – I tu zgarniemy ekstra kasę już na wstępie. Przeliczymy te złotówki na franki po takim kursie, jaki sami sobie ustalimy! A więc sami zdecydujemy, ile tych wirtualnych franków klient będzie nam winien. Sami zdecydujemy, ile kasy ma nam oddawać przez kilkadziesiąt lat! Jeśli danego dnia kurs NBP będzie wynosił np. 2,30 złotego za franka, to my przeliczymy sobie złotówki po 2,00 złote za franka. I tak z każdych 100.000 złotych kredytu zrobimy mu nie 43.500 franków, ale 50.000 franków. Czyli w prosty sposób, przy okazji “przeliczenia” zwiększymy mu zadłużenie. A więc już na starcie zarobimy ekstra 6.500 franków. Lepiej? Lepiej!
    – Bardzo pięknie! Czyli normalna prowizja za kredyt, którą płaci Kowalski, pójdzie dla sprzedawców, aby chętniej wciskali ludziom kity o Szwajcarii, a za to podwyższenie zadłużenia premia będzie dla nas.

  10. Przekręt A + B

    – No i odsetki będziemy naliczać od tych 50.000 franków (zamiast od tych 43.500 franków). Przez kilkadziesiąt lat będziemy doić klienta licząc mu odsetki od zwiększonego przez nas kapitału.
    – Będzie płacił odsetki nie od pożyczonych pieniędzy, ale kwoty znacznie większej. Genialne!

    Przekręt A + B + C

    – Ale co jeśli ktoś się nie nabierze na szwajcarskie opowieści?
    – W tym czasie ograniczymy kredyty złotówkowe, np. podwyższymy oprocentowanie kredytów PLN, aby wyglądały na droższe. Albo zmniejszymy zdolność kredytową dla PLN. Chwilowo będą mniej atrakcyjne. Jestem po rozmowach z innymi i mamy ustalenia. Wyłamuje się tylko polski bank, ale po naszej akcji wymiękną i będą musieli dołączyć do nas. A poza tym wyślemy do mediów naszych ekonomistów, którzy będą zachwalać kredyty frankowe.

    Przekręt A + B + C + D

    – A w jakiej walucie ludzie będą spłacać ten zwiększony kredyt? Normalnie we frankach?
    – Nie. Zmusimy tych ludzi do spłaty w złotówkach. No to co, że im mówimy, że są winni franki – niech płacą złotówki. Będziemy przyjmować od nich złotówki, ale przeliczymy je na franki po kolejnym kursie, który sami sobie ustalimy. Jeśli ktoś wpłaci ratę 1.000 złotych, a kurs NBP wyniesie tego dnia 2,50 zł to powinno wyjść, że spłacił 400 franków. Zrobimy to więc po naszym kursie! Na przykład po 2,80 zł – wyjdzie tylko 350. Zabieramy tyle samo złotówek, ale cały dług maleje (w niby-frankach) znacznie wolniej. Możemy więc dalej naliczać odsetki od dużej ilości franków!

  11. Przekręt A + B + C + D + E

    – Panie Prezesie, czyli najpierw zyskujemy na tym, że zwiększamy wirtualny dług, potem zarabiamy na odsetkach, a jeszcze zarabiamy na przeliczaniu każdej z rat ze złotówek na franki. Nikt takiej umowy nie podpisze!
    – Zobaczy Pan, że wszyscy podpiszą. W przyszłym roku wydamy na reklamę w telewizji więcej, niż przemysł farmaceutyczny. Zwróci się nam w 3 miesiące.
    – Panie Prezesie, ale skoro frank rósł przez ostatnie 40 lat, to będzie rosnąć przez kolejne 40 lat. No i wtedy dług ludzi też będzie rósł! Ludzie wyjdą na ulice!
    – Ludzie w tym kraju są leniwi i nie wyjdą. No może garstka. Nawet jeśli takich bojowników będzie 2.000, to w skali naszej akcji będzie to jakieś… dwie dziesiąte procenta. To pięć razy mniej niż błąd statystyczny. A zresztą to już nie za naszej kadencji.

    Przekręt A + B + C + D + E + F

    – Panie Prezesie, ale czy to aby na pewno jest legalne ? No bo przecież co to za umowa, gdzie jedna strona decyduje o tym, ile druga jest jej winna? Każdy prawnik powie, że to narusza podstawy prawa cywilnego! No i jeszcze prawo konsumenckie?
    – Olewamy prawo konsumenckie. Jak się ktoś zorientuje, zrobimy zdziwioną minę i powiemy, że widziały gały co brały i że to jest ryzyko kursowe. Zapłacimy agencjom PR, aby dziennikarze kupili tą historię. A jak jakiś polityk będzie nas chciał zmusić do oddania kasy, zrobimy lament, że się sektor bankowy zawali albo zrobimy jakiś show z funduszem pomocowym dla biednych. W każdym wypadku zarobimy jak nigdy dotąd. Ale jeszcze pomyślmy – dorzućmy do tego tortu jeszcze jakąś wisienkę.

  12. Przekręt A + B + C + D + E + F + G

    – Panie Prezesie, teraz to już naprawdę nie wiem.
    – Zmusimy ludzi do zapłaty jakiejś cyklicznej dodatkowej prowizji. Niech Pan wymyśli jakąś nazwę, która będzie się kojarzyła klientowi z jego dobrem, bezpieczeństwem lub czymś takim…
    – Hmm… może “ubezpieczenie”? Ale to chyba by do czegoś nas zobowiązywało…
    – Nazwa jest bardzo dobra! Może być “ubezpieczenie”. Niech płaci za “ubezpieczenie”, a my i tak do niczego nie będziemy zobowiązani – nawet mu nie pokażemy warunków tego “ubezpieczenia”.
    – Panie Prezesie, to skoro wciskamy klientowi usługę ubezpieczenia, której warunków nie zna, to może przy okazji zróbmy sobie na tym dźwigię: może naprawdę coś ubezpieczmy – nasz biznes!! Pokażemy nadzorowi oraz akcjonariuszom, że mamy polisy, a dzięki temu będziemy mogli lewarować ryzyko i będziemy mogli sprzedawać jeszcze więcej naszych kredytów!
    – Hm… że sam na to nie wpadłem… Czuję, że będą z Pana ludzie!
    – Dziękuję, Panie Prezesie.
    – Tak… centrala będzie z nas zadowolona – nawet nie przypuszczają, ile wykręcimy im w tej Polsce.”

  13. Lucjusz Frankoński | 5 czerwca 2016 w 10:56 |

    @wykresy giełdowe – trollu banksterski- mam nadzieje, że ktoś cię w końcu namierzy

  14. W Kawie na Lawie, pan Magierowski a propos zlozenia ustawy w sejmie, rzucil termin “koniec czerwca”. Bo w miedzy czasie jeszcze beda do 9go debatowac nad ost. ksztaltem, a pozniej ubierac w zapisy ustawowe… Jesli w ogole cos z tego wyjdzie ostatecznie i po glosowaniach, to watpie zeby weszlo w zycie szybciej niz od stycznia 2017.

  15. Magdalena | 5 czerwca 2016 w 14:02 |

    Myślę, że cały problem z tymi kredytami rozbija się jednak o to, że banki “nie miały franków”, a więc o to, że banki udzielały kredytów, “w walucie” (powiązanych z walutą), w której nie zarabiają”, a więc w walucie, w której nie zbierają depozytów. Gdyby banki zbierały depozyty w CHF, to nie zamykałyby otwartej przez te kredyty pozycji walutowej (poprzez pożyczki czy też instrumenty pochodne), czyż nie? Gdyby banki nie zamykały otwartej przez te kredyty pozycji walutowej, to “przewalutowanie” nic by teraz banki nie kosztowało, nieprawdaż?

    Cały problem więc sprowadza sie do tego, że banki stworzyły i udzieliły kredytów w walucie, w której nie zarabiają.

    • Magdalena | 5 czerwca 2016 w 14:18 |

      Dlaczego więc banki stworzyły i sprzedały na masową skalę kredyty “w walucie” (powiązane z walutą), w której nie zarabiają (na dodatek tak spekulacyjnej i żaden sposób nie powiązanej z PLN, jakim jest CHF), narażając system finansowy w Polsce na ogromne ryzyko (skoro żaden kredytobiorca sam nie przyszedł do banku i nie powiedział, żeby mu taki produkt stworzyć)?

  16. Przyzwoitej ustawy “Dudy” nie będzie, a Kukiz’15 nie poprą. Czas na dobrą zmianę. Na dobry początek krótki apel do tych wszystkich niegodziwców, skorumpowanych chamów, notorycznych kłamców, zdrajców, partyjniackich pasożytów i oszustów, którzy od lat prezentują w mediach swoje zakute pały raz jako rządzący, innym razem jako opozycja oraz medialne autorytety: wszyscy won!

    Dobrą tradycją w brytyjskim parlamentaryzmie jest powoływanie rządu cieni, aby był gotowy na czas, kiedy aktualny utraci władzę. Dlatego proponuję taki rząd przygotować, gdyż ani komunistyczno/faszystowski PiS, ani faszystowsko/neoliberalna PO, ani rzeźnicy rytualni z PSL, ani tym bardziej Sorosowe wypierdki typu Petru, dmuchany Alimenciarz, czy jaczejka Zandberga nie dają najmniejszej nawet nadziei na pozytywne zmiany w Polsce. Lech Majewski ma rację: Trzeba zaorać ten hipermarket.

    W okresie przejściowym, zanim po wyborach władzę obejmie autentyczna demokracja obywateli, ewentualnie król elekcyjny, proponuję następujące kandydatury w miejsce obecnych:

    Prezydent RP – Grzegorz Braun
    Premier – Paweł Kukiz
    Minister Finansów – Janusz Szewczak
    Minister Skarbu – Witold Modzelewski
    Minister Gospodarki – Roman Kluska
    Minister Spraw Polskich Za Granicą (koniec z reprezentowaniem spraw zagranicznych w Polsce) – Jerzy Robert Nowak
    Minister Kultury – Maciej Pawlicki
    Minister Edukacji – ks. Dariusz Oko
    Minister Obrony Oraz Geopolityki – Mateusz Piskorski (oskarżają go o szpiegostwo dla Rosji, potem Chin, ostatnio dla Iraku – to tak żałosne, jak akcja „Bruno Bomber”, albo wybory samorządowe. Tło sprawy pokazuje portal Thierry’ego Meyssana http://www.voltairenet.org/article191869.html )
    Minister Sprawiedliwości – Janusz Korwin Mikke
    Minister Historii Polski: Ewa Kurek
    Minister zdrowia: jakiś ksiądz profesor

    Jako państwo osiągnęliśmy 100% populizmu, dno i dwa metry mułu. W USA istnieje instytucja „drzwi obrotowych”, przez które hieny z Goldman Sachs przechodzą do Białego Domu, a z Białego Domu z powrotem do GSu. Banków polskich nie mamy, więc u nas wymiana następuje zapewne pomiędzy obcymi agenturami, a półświatkiem polityki i z powrotem. No chyba, że polityczne kadry dla Polski czerpane są z psychiatryków.

    • Zapomniałeś,Naczelnik Państwa w stopniu Marszałka Polnego Koronnego Towarzysz dla niepoznaki nierozpoznany na razie bez nazwiska o ksywce “Partia Frankowiczów”.Co ci ludzie biorą….?

  17. Typ spod ciemnej gwiazdy | 5 czerwca 2016 w 17:43 |

    @Partia Frankowiczów
    Na manifie powinny być kukły z tymi wsystkimi sprzedajnymi świniami o których piszesz. Kukły, na których moglibyśmy pokazać nasze uczuciia do tych sępów.

  18. Nie doczytałem Piskorski MON iJKM MS.tERAZ CHOCIAŻ NIGDY NIE BRAŁEM FO PROŚBA , DAJ NAMIAR

    Nie doczytałem,Piskorski MON i JKM MS.Chociaż nigdy nie brałem to mam prośbę taką ostatnią. Zanim powołasz ten rząd daj jednak namiar na tego dilera.Chce przeżyć to razem z tobą.

    • To jest koleżko “basia” narkotyk wolności. Nie znasz go, działa inaczej niż cała reszta – zamiast odlotu, sprowadza na ziemię.

      • Lubie Twoje wpisy Partia, ale tym razem trzeba bylo wczesniej zejsc ze slonca 😉

        • Podobno jak ci dwie osoby mówią, że jesteś pijany, to lepiej żebyś się położył. Dlatego przeczytałem swój wpis ponownie, bardzo uważnie i nie bardzo wiem, z czym się tam można nie zgodzić? Przyzwoitej ustawy oczywiście nie będzie, ale czyżby czas na dobrą zmianę jeszcze nie nadszedł, mimo upływu ponad ćwierci wieku tzw. „wolnej” Polski? A może gęby polityków, którzy w rubryce „zawód” piszą „poseł” jeszcze nie wszystkim obrzydły? Złym pomysłem jest rząd cieni? To mamy zostać bez rządu, jak ten upadnie, a przecież upadnie, bo jest zbyt tchórzliwy, żeby okazać prawdziwą siłę, a słabeusza obalą?

          PiS nie jest partią komunistyczno/faszystowską? Nie rozdaje nieswojego (nie naszym) i nie wprowadza faszystowskiego prawa? Z Sorosem coś nie ten teges? Może to jednak filantrop-altruista, a nie zwykły bandyta utuczony ludzką krzywdą?

          Kraj nie potrzebuje przyzwoitego, mocnego, propolskiego rządu? Nie osiągnęliśmy jeszcze dna? Agentura żydowska nie zdominowała państwa tak, że od czasu Platformy zapadliśmy się w dwa metry populistyczno/patriotycznego mułu? Czyżby o trzy? Nic już nie rozumiem. Jeszcze raz przeczytam.

          • No dobrze, po przeczytaniu artykułu na Voltairnet o pamięci historycznej mogę wykopać z rządu Piskorskiego – nie znałem wcześniej jego poglądów na rolę ZSRR w wyzwoleniu Polski spod okupacji niemieckiej, co owszem miało miejsce, notabene przy olbrzymiej pomocy wojska polskiego, jednak okupacja hitlerowska przeszła wówczas w drugą, sowiecką, żydokomunistyczną, okrutną i krwawą (wyrywane paznokcie obcęgami, rozgniatane jądra, strzały w tył głowy itd.) za sprawą zdrady naszych brytyjskich oraz amerykańskich “przyjaciół”, którzy są teraz zapraszani w reprezentacji militarnej, żeby nam tu na miejscu popodrzynali gardła.

      • Jak napisał kolega powyżej też czytałem Twoje wpisy mniej lub bardziej się z nimi zgadzając.Po ostatnim pozostało mi prosić o namiar na dilera co bym łyknął tego “narkotyku wolności”

  19. Nie wiem, jakim trzeba być finansowym “profesjonalistą”, żeby tworzyć i proponować klientowi produkt z otwartą pozycją walutową na kilkadziesiąt lat tylko dlatego, że stopy % w jakimś tam kraju akurat w danej chwili są niższe, wiedząc że zabezpieczenie i przeznaczenie tego kredytu ma wartość określoną w rodzimej walucie.

    • a jeszcze bank wyliczył “zdolność” kredytową … przecież to jest wszystko cyrk na kółkach

  20. Będę jechał na manifestecję z Łodzi, mogę kogoś zabrać

  21. Myślę, że ostatecznie banki przegrają tę walkę z kredytobiorcami, my jesteśmy z tymi kredytami osobiście powiązani na wiele lat (nasza wiedza stale rośnie, banki ewidentnie zostały w tyle pod względem znajomości prawa i finansów – vide wypowiedzi ZBP, wypociny prezesów), pomijając, że słuszność jest po stronie kredytobiorców, nikt z (tylko) zatrudnionych w banku pracowników nie będzie z taką determinacją walczył, jak my “o swoje”, a ci starsi panowie, którzy na razie stoją na straży tego bubla (bo też mieli udział w jego powstaniu) przecież wkrótce przejdą na emeryturę.

  22. Będę jechał na manifestecję z Białegostoku – mam jeszcze 3 wolne miejsca za free

  23. jaszczura | 6 czerwca 2016 w 07:31 |

    Może ktoś się orientuje- jak ma się ta ,,nowa” propozycja (zarobek klienta do zwrotu, przewalutowanie pozostałego kapitału..) do sprawy kogoś kto wziął ten syf w 2008. ,,Kurs sprawiedliwy” oddawał najwięcej tym osobom, ponieważ były najbardziej oszukane- kurs 2pln/1chf. Czy aby te osoby nie będą teraz dalej najbardziej pokrzywdzone?

    • Jeśli to będzie przewalutowanie po kursie sprawiedliwym to najkorzystniej będą miały osoby które wzięły kredyt w 2008 – 2009.
      Natomiast jeśli to będzie przewalutowanie po kursie z dnia zaciągnięcia kredytu to będzie przewalutowanie po średnim kursie w NBP z dnia udzielenia kredytu, pozostaje kwestia czy będzie przewalutowany cały udzielony kredyt czy pozostała cześć do spłaty, pozostaje także kwestia spreadów które muszą być zwrócone lub o tą kwotę zmniejszony dług.
      Dla mnie to wszystko to jest manipulacja ponieważ te kredyty powinny być przywrócone do stanu złotówkowe nigdy nie indeksowane do żadnej waluty, coś na wzór Islandii, Sąd Najwyższy unieważnił te umowy zbiorowo i nakazał przewalutować z dnia udzielenia kredytu a winnych banksterów w ilości 24 osoby siedzą w więzieniach.

  24. Nie rozumiem, jak na podstawie przewalutowania kapitału, który pozostał do spłaty można określić jaka kwota powinna zostać zwrócona jeśli “frankowicz” jest do przodu względem analogicznego kredytu w PLN ? Ja do tej pory według kalkulatora dr Czabańskiego spłaciłem ~12k więcej niż “złotówkowicz” biorący kredyt w tym samym momencie. O spreadach nie wspominając.

  25. Expert od Nietzschego | 6 czerwca 2016 w 07:57 |

    Nie jesteśmy nowym Mesjaszem – nie ta skala. Jesteśmy dowodem na to, że człowiek to istota, która nie nieodmiennie daje się zeszmacić. Wbrew politycznej poprawności lewactwa.

  26. mirabelka i szczaw | 6 czerwca 2016 w 09:24 |

    Dzięki

    • Dobra rozmowa, nawet pada pytanie nad ktorym ostatnio sam sie zastanawiam – co teraz wymysla banksterzy zeby oszukac ludzi. Opcje, polisolokaty, ‘kredyty walutowe’ juz byly, co teraz?

  27. Prosze przeczytac raport z badań
    http://www.rp.pl/Kraj/306059929-Frankowicze-kontra-PiS.html

    i dziwić się że PIS odkłada temat na później?
    Lemingi dają się okradać i całkiem im z tym dobrze.
    Proponuję aby jak się tak boją całościowo to niech przewalutowanie dotyczy tylko wyborców PIS…:-)

    • mają banksterzy ogień przy dupie i nie wiedzą czego już się złapać.. co jeszcze wymyślą ?

    • “Dla nich poparcie PiS nie jest możliwe ze względów estetycznych, nawet gdyby PiS miał pomysły dla nich dobre” oraz “Nawet jeśli wpadli w kłopoty kredytowe, to nie zmienią swoich poglądów politycznych.” Już wolimy zbankrutować, niżby miał ten brzydki PIS rządzić nami lemingami.
      Zatem może nieprawdziwe są obliczenia banków i KNF co do kosztów “przewalutowania” – przecież większość kredytobiorców się na to nie zdecyduje ze względów estetycznych 😉

      • to są właśnie takie “niezależne” badania.
        opublikowane przez punka który został milionerem właściciela “rzepy” – takie rzeczy tylko w Polsce.

        jak zwykle żadnych powiązań bankstersko-biznesowych:

        http://www.jupiter-nfi.pl/rada.php
        http://www.kci.pl/firma/zarzad-i-rada-nadzorcza

        • to są właśnie takie “niezależne” badania.

          opublikowane przez punka który został milionerem (właściciela “rzepy”) – takie rzeczy tylko w Polsce.

          jak zwykle żadnych powiązań bankstersko-biznesowych:
          www. jupiter-nfi.pl/rada.php
          www. kci.pl/firma/zarzad-i-rada-nadzorcza

      • to są właśnie takie “niezależne” badania.
        opublikowane przez punka który został milionerem (właściciela “rzepy”) – takie rzeczy tylko w Polsce.

        jak zwykle żadnych powiązań bankstersko-biznesowych:
        jupiter-nfi.pl/rada.php
        kci.pl/firma/zarzad-i-rada-nadzorcza

  28. Tak wygląda manipulacja opinii publicznej.

    Podany został rys FRANKOWICZA IDIOTY.

    Głosuje na partię która jest NAJBLIŻEJ banksterów a ich lider (Petru) uczeń Balcerowicza a zwłaszcza były bankster i kłamca JEST NASZYM PATRONEM 🙂

    Jeszcze chodzimy na marsze KOD-u bo ten ruch popieramy.

    Dodatkowo dopiszę bo pewnie zapomnieli to BADACZE 🙂 że jesteśmy durniami i jak pali się ogień to gasimy go przy pomocy środków łatwopalnych 🙂

    Oczywiście jesteśmy PRZECIW PARTII która obiecała nam pomóc.

    http://www.rp.pl/Kraj/306059929-Frankowicze-kontra-PiS.html#ap-2

    • Bylem wyborca PO za pierwszym razem. Za drugim nie poszedlem w ogole, bo wiedzialem, ze to zlodzieje. Za trzecim razem glosowalem na PiS tylko dlatego, ze obieceli rozwiazac problem, ktory sam stworzyli. Rysia Swetru i KODu nie popieram, bo musialbym upasc na glowe zeby to robic.

      • Tomek@ Czyli jesteś taki NORMALNY CZŁOWIEK.
        Ja były platformers oddałem głos na Pana dra Dudę a później na kandydatów do Sejmu i Senatu TYLKO Z JEDNEGO POWODU 🙂 Zgadnijcie jakiego?

        Dzisiaj gdyby były wybory oddał bym mój głos na kandydatów z Kukiz15, ewentualnie “wzmocnił bym lewą nogę” 🙂 Zgadnijcie z jakiego powodu?

    • To jednak niestety jest fakt – sam znam wielu frankowiczów co nadal uważają że mają normalny kredyt i chodzą na KOD , a swoją miłość z PO na N przenieśli.

      • ja np nie znam ale też specjalnie nie wnikam. chodź domyślam się że jest też trochę np. “korporacyjnych frankowiczów”, których większość decyzji jak i sposób myślenia np. co jest “cool” a co nie, jest z z góry zdeterminowana.

  29. Z bajdurzenia Samcika wynika, że teraz PiS się śpieszy:

    “Załatwienia sprawy franków domaga się bowiem prezes PiS Jarosław Kaczyński, co oznacza, że premier Szydło i prezydent Duda muszą mieć nowy projekt bez żadnych opóźnień.”

    Całość:

    http://wyborcza.biz/biznes/1,147875,20192676,sadne-dni-dla-frankowiczow-ktory-projekt-wespra-eksperci-prezydenta.html#BoxBizLink

  30. Już za chwilę opinia Rzecznika Finansowego na temat naszych kredytów:

    https://www.facebook.com/Rzecznik-Finansowy-182279588538060/?fref=photo

    Dzisiaj też kończy pracę zespół ekspertów przy Prezydencie…Jutro prezentacja wyników..Obu był to dla nas dobry tydzień….

  31. Nie mogę tego nigdzie znaleźć bo słyszałem w radio (RMFFM), że Rzecznik Finansowy wydał jakiś dokument z którego wynika JEDNOZNACZNIE, że rata kredytu wziętego w walucie NIE MOŻE WZROSNĄĆ. Taki dokument wydał na potrzeby kredytobiorców, którzy wzięli “kredyt” we frankach czy euro.
    Ma to być do dyspozycji kredytobiorców w procesach sądowych.

    Gdyby to się potwierdziło to bomba. Wszystkie założenia Pana Prezydenta poszły by w poz… a gra na czas sprawiła by, że najpierw poszedł bym dać na mszę w kościele 🙂 a potem prosto na marsz kotów 🙂 Okazało by się, że z obiecanek Pana Prezydenta NIKT BY NIE KORZYSTAŁ. Poew zbiorowy na ponad pół miliona kredytów i pozamiatane. Kurs nawet mógłby kosztować i 2,5zł za franciszka 🙂

  32. Deutsche Bank w umowie “kredytu” uzależnia wysokość opłat i prowizji … od cen usług bankowych …

  33. @Jędrek
    Wejdż na stronę Rzecznika na FB.Wkrótce opublikują Raport.

    https://www.facebook.com/Rzecznik-Finansowy-182279588538060/?fref=photo

  34. Mam ją i czekam 🙂

    • I ta informacja, powinna być jak najszybciej nagłośniona w mediach…

    • Nie wspomnieli jednak ze stosowanie kursow KUPNA i SPRZEDAZY POZORUJE rowniez obrot dewizowy banku z kredytbiorca w postaci kupna i sprzedazy walut, ktory faktycznie nie ma miejsca – pozorowanie obrotu dewizowego przez bank w celu osiagniecia nienaleznej korzysci majatkowej, jak ktos tu juz pisal, a to chyba sie kwalifikuje pod kodeks karny

  35. Proszę wskazać właściwą godzinę manifestacji.

    Manifestacja 11 czerwiec 2016 roku – Dość okradania
    godz. 12:00 Warszawa, Pomnik Mikołaja Kopernika

    obok jest:

    11 CZERWCA 2016 ROK GODZINA 13.00-15.00 Organizator: Stop Bankowemu Bezprawiu
    11 czerwca @ 13:00 – 15:00

  36. Mam pytanie natury organizacyjnej, czy z okolic Bydgoszczy będzie jakiś zorganizowany wyjazd na manifestację w Warszawie. Jeżeli tak to czy uwzględniane będzie to, żeby członkowie Stowarzyszenia mogli wziąć udział w Nadzwyczajnym Zebraniu Członków Stowarzyszenia Stop Bankowemu Bezprawiu?
    Osobiście planuję wziąć udział w obydwu przedsięwzięciach.

  37. Czy teraz akcjonariusze banków zaczną w sądach pociągać do odpowiedzialności zarządy i prawników polskich oddziałów odpowiedzialnych za te umowy, zamiast wykańczać nerwowo klientów i udręczonych przez to własnych pracowników “szeregowych”?

  38. Najwyższy czas puścić z dymem parę banków. Mam nadzieję że tym razem nie będziemy grzecznie spacerować bo wtedy nikt na nas nie zwróci uwagi. Ja przynajmniej nie mam zamiaru grzecznie spacerować.

  39. Koledzy pamiętajcie, że teraz tematem nr 1 jest manifestacja 11.06.2016r. Proszę Was bardzo zbierajcie kogo się da. Ja mam jeszcze 2 wolne miejsca (za free – koszt przejazdu biorę na siebie) z Białegostoku. Jeżeli zobaczą , że jest Nas więcej niż na poprzedniej manifestacji to się po…rają w gacie.

  40. Eryk A. Kaminski ephmemetherson | 6 czerwca 2016 w 20:22 |

    WSZYSCY OKRADZENI, OSZUKANI i OKŁAMYWANI PRZEZ BANKI W NAJRÓŻNIEJSZY SPOSÓB! NIE TYLKO FRANKOWICZE! ALBOWIEM JEST WIELKA RZESZ OSÓB WYROLOWANYCH PRZEZ BANKI ZANIM FRANKOWICZE POJAWILI SIĘ NA SCENIE. PISZCIE NA TRANSPARENTACH i BANERACH PO IMIENIU KAŻDEGO BANKU, PREZESA TEGO BANKU, CZYJEKOLWIEK IMIĘ I NAZWISKO, KTO BYŁ ZAMIESZANY W MACHLOJKI W BANKACH i WALCIE TYMI NAZWAMI i NAZWISKAMI PO PŁÓTNACH. OSOBIŚCIE MAM NA PIEŃKU Z ” BANKIEM PEKAO SA ” i TYM DRANIEM Z TEGO BANKU CEO LUIGI LOVAGLIO, KTÓRY OD LAT JEST ZAMIESZANY W AFERĘ ” CHOPINA ”. NIE UOGÓLNIAJCIE BANKÓW, BO NIE WIADOMO, O JAKIE BANKI CHODZI i JAKICH ZŁODZIEI CHODZI. TO BĘDZIE DOBRA MANIFESTACJA i UWAŻAM, ŻE GDYBY CHOĆ 40% OSZUKANYCH PRZEZ BANKI PRZYSZŁO NA PROTEST, TO BYŁBY TO SUKCES O WIELE WIĘKSZY NIŻ DOTYCHCZAS MIAŁO MIEJSCE. eric a. ephemetherson

  41. Czy ktoś z Olsztyna rusza na manife? Chętnie pojechalbym, ale wszyscy moi ” frankowi” znajomi mają ważniejsze sprawy np malowanie płotu, wyjazd po słoiki do rodziców itp. Wszyscy biadola ale nikomu nie che się dupy ruszyc. Smutne.

Comments are closed.