Manifestacja “Zakończcie Bankowe Oszustwa” BYŁA SUKCESEM

Manifestacja "Zakończcie Bankowe Oszustwa"

16 kwietnia 2016 r z całej Polski przyjechały tysiące ludzi, by zaprotestować przeciwko bierności Państwa polskiego wobec oszustwom firm finansowych, w tym banków. Stowarzyszenie Stop Bankowemu Bezprawiu, utworzone przez oszukanych “na franka”, zaprosiło również okradzionych na polisolokatach, czy w aferze amber gold.

Jeszcze raz, udowadniamy, że kochamy wolność i stajemy wspólnie do walki, gdy jesteśmy traktowani przedmiotowo. Przez ostatnie lata, władze dawały kolejne przywileje bankom, pisały ustawy pod ich dyktando. Instytucje państwowe (KNF,UOKiK, NBP, Ministerstwo Finansów, Prokuratura…) nie kontrolowały korporacji finansowych, pozwalając na oszustwa, wypływ z kraju wielo-miliardowych kwot, zawyżanie opłat i wiele innych nieprawidłowości. Budząca się świadomość społeczna, ukazana także podczas tej manifestacji, jest nadzieją dla milionów polskich rodzin, na spokojniejsze i stabilniejsze życie.

Kilka tysięcy zdeterminowanych osób, pokazało, że są jednością, gdy trzeba walczyć o drugiego człowieka. Nie pozwolą na eksmisje ludzi okradanych przez lichwiarskie banki i firmy pożyczkowe, staną na rozprawach sądowych wskazując prawdziwych winnych…
Manifestacja, sprawiła także, że przedstawiciele Kancelarii Prezydenta, oraz szef PiS, podtrzymali, dane w kampanii wyborczej obietnice. Jarosław Kaczyński, składa podczas wywiadu deklarację, że doprowadzi do rozwiązania problemów Polaków oszukiwanych przez firmy finansowe. W Pałacu Prezydenckim, otrzymujemy zapewnienie, o możliwości udziału strony społecznej w dalszych pracach nad ustawą przywracającą równość stron (tzw. frankowej).
Czekamy na widoczne efekty tych obietnic. Czekamy również na opowiedzenie się innych ugrupowań politycznych, po czyjej stoją stronie i w jaki sposób chcą chronić Polaków, przed pazernością lobby bankowego i banksterami.
Przed nami dalsza praca “budzenia” w świadomości Polek i Polaków, w jaki sposób są okradani i że ten proceder dotyczy wszystkich, którzy mają doczynienia z bankami lub innymi firmami finansowymi. Cieszymy się z coraz wkszego zrozumienia tematu przez niektóre media i liczymy, że pozostałe również pójdą w tym kierunku, nawet jeśli banki wydają u ich miliony na kampanie reklamowe.
Nadal prowadzimy akcje (szczegóły www.bankowebezprawie.pl):
  • Adoptuj Posła
  • Banery na balkony
  • Wyliczania roszczeń
Nadal będziemy organizować akcje protestacyjne w całym kraju, a najbliższa okazja 20 kwietnia, podczas święta Związku Banków w Polsce.

158 Comments on "Manifestacja “Zakończcie Bankowe Oszustwa” BYŁA SUKCESEM"

    • Tak, idziemy konsekwentnie do przodu i to bardzo nie pasuje trollom, których coraz więcej widzę tu na naszej stronie. Próby podgryzania naszej ENERGII na nic się im zdadzą. Pozdrawiam wszystkich z SBB.

  1. Kilka tysięcy osób – całkiem nieźle jak na wystąpienie przeciwko tym „dobrym”, wobec których nie ma już w Polsce alternatywy, nawet Kukiz’15 sparszywiał ostatnio przez haniebny deal z sejmową hołotą, nie wspominając o ustawce p. Morawieckiego seniora (jaki fatroszczak, taki synalek) z głosowaniem na dwie ręce, aby judzić wciąż w temacie TK, który notabene dawno już powinien zostać rozpędzony na cztery wiatry, togi w teczki i do domów. Do widzenia. Zbliża się czas prawdziwej demokracji bezpośredniej w Polsce, obywatelskiej, z posłami wykonującymi instrukcje wyborców, a nie partyjniackiej, zabezpieczonej komisariatem TK na wszelki wypadek, bo – jak mówi p. Gajos – “demokracja demokracją, ale ktoś tym przecież musi rządzić”.

    Manifestacja była znacznie większa, niż można się było spodziewać po zniechęcających zapowiedziach w mediach cenzuranta p. Kurskiego, anonsujących ulewy akurat w godzinach spotkania i przemarszu. Nauczony starą, lecz wciąż aktualną nie tylko na poziomie pogodynek zasadą że „media kłamią”, zerknąłem przezornie na prognozy zagraniczne dla Warszawy i okazało się, że deszcz owszem, ale dopiero wieczorem…

    Smutne jest to, że prezesa Pawlickiego, jako reprezentanta 2 milionów Polaków, w tym kilku tysięcy uczestniczących we wczorajszej manifestacji, przyjął w Pałacu niejaki p. Bryksa, wicedyrektor, stanowiący trzeci garnitur urzędniczej kancelarii prezydenta. Dobrze, że nie portier, lecz to afront wobec nas mniej więcej taki, jak słynne już zahaczenie się końcówkami prezesa Kaczyńskiego z p. Dudą, ostentacyjnie wyrażające lekceważenie oraz pogardę dla osoby prezydenta, zresztą z wzajemnością, jeśli dokładnie przyjrzymy się wyrazowi twarzy p. Dudy bezpośrednio po zdarzeniu.

    Wart Pac pałaca, a pałac Paca, więc nie będę wnikał w relacje prezydenta z szefem PiS. Dla nas „frankowiczów”, Polaków okradanych nieustannie przez bandę parafinansowych złodziei przy co najmniej biernym współudziale obydwu absztyfikantów nauka z tej wizyty oraz jej konkluzji o ewentualnym uczestnictwie „w pracach komisji, choć niekoniecznie formalnie” płynie taka, że nie stanowimy dla napompowanego przez propagandę, rzucającego słowa na wiat karierowicza p. Dudy żadnej wartości, jesteśmy dlań nawozem historii, a publiczna deklaracja złożenie w Sejmie ustawy znoszącej złodziejstwo oraz finansową niewolę „frankową” była jedynie cyniczną zagrywką, mającą przysporzyć mu głosów w trakcie wyborów dla legitymizacji wygranej, która w kraju opanowanym przez obcą, wrogą Polsce agenturę wcale nie jest taka pewna. Wystarczy wspomnieć wybory samorządowe, czy akrobacje PKW, z podaniem się do dymisji włącznie.

    Pan Kaczyński teoretycznie mógłby problem „frankowy” rozwiązać natychmiast, przyjąć albo swój projekt ustawy, albo ten, który zaproponowałem i w przyszłym tygodniu zarządzić głosowanie z dyscypliną klubową w Sejmie, byłoby po problemie. Ktoś spyta: a co z banksterami oraz „miliardowymi stratami”? Cóż, niech ich szlag trafi. Gumą i po żylakach, do kryminałów chamstwo, a potem won z Polski. Banki upadną? Bardzo dobrze. Powstaną polskie, państwowe, służące społeczeństwu w oparciu o kreację rządowego pieniądza przez NBP, po odebraniu tego przywileju zgrai obcych oszustów. Będzie kryzys? Bez tego będzie gorszy. Zatem same korzyści. A co o nas pomyślą w Paryżu? Pisał o tym Andrzej Waligórski.

    Jednak szansa, że p. Kaczyński zechce przeprowadzić operację powybijania banksterskich kłów z piąchy, wpitych od dekady w nasze tętnice i ustawę uchwalić, jest minimalna, aczkolwiek całkiem tego wykluczyć nie można, o ile już zrozumiał, kto zamordował mu brata oraz dlaczego ci sami ludzie chcą z nas zrobić mięso armatnie w wojnie przeciwko Rosji. Miałby osobisty powód do działania.

    Nie da się uciec od polityki w naszej sprawie, ponieważ to jest sprawa stricte polityczna i jej rozstrzygnięcie zależy wyłącznie od polityków. Albo od rewolucji. Mechanizm przekrętu „na franka” nie jest przypadkiem, który w cudowny sposób obrócił się na korzyść banksterów, tylko celową metodą osiągnięcia zaplanowanego celu politycznego: zniewolenia sporej części aktywnych Obywateli RP niesprawiedliwym długiem, aby doprowadzić nas do stanu rozpaczy i bezradności, uniemożliwiających wszelki opór.

    Jeśli chcemy demokracji w Polsce, a także uwolnienia społeczeństwa od bezczelnego złodziejstwa szemranej międzynarodówki, musimy działać jako anty-partia polityczna, lub demokratyczny ruch obywatelski, wygrać wybory, a wtedy unieważnimy te „kredyty” na pierwszym posiedzeniu Sejmu oraz wprowadzimy regulacje gwarantujące Polsce prawdziwe prawo i sprawiedliwość. Możemy tego dokonać bez problemu nawet jedynie jako „frankowicze”, choć dobrze byłoby poszerzyć reprezentację o ofiary polisolokat oraz tą większość Polaków, która nie widzi sensu w patologicznym partyjniactwie, dlatego w ogóle nie jest aktywna. Możemy też nic nie robić, mamy wolny wybór, ale skutki będą naszą winą.

    W oczekiwaniu na działania p. Kaczyńskiego trzeba wytaczać pozwy indywidualne, żądać dużych odszkodowań od banków, gdyż straty ponieśliśmy gigantyczne, choć często nie do końca uświadomione. Warto też protestować, lecz trzeba jasno zdefiniować cel, żądać unieważnienia oszukańczych umów ustawą, a nie „kursów sprawiedliwych”, czy „restrukturyzacji”. Nie można restrukturyzować ordynarnego złodziejstwa, przewalutowywać PLN na PLN, czy negocjować z banksterami – z terrorystami się nie negocjuje, tu ma zastosowanie kodeks karny lub Ustawodawca, a nie mediator.

    • Jak zwykle -świetne pióro!
      Doskonały pomysł z tą “anty – partią polityczną”.Nie wolno ani pisać, ani nawet pomyśleć o nic nierobieniu! Nigdy nie możemy się poddać!
      Tylko nie mogę rozwiązać wciąż “zagadki” ulokowania w rządzie na wicepremiera ( i o zgrozo!)od rozwoju pana Morawieckiego. To jakiś paradoks! Teraz pan J.Kaczyński obiecuje,że uwolni Polaków od banksterskiej niewoli a sam ulokował bankiera na wicepremiera. Czy J.Kaczyński jest tak odważny, by się przeciwstawić światowej finansjerze? Czy to tylko takie obiecanki,jakie serwował nam prezydent Duda w kampanii wyborczej?

    • Buahahaa… czas prawdziwej demokracja ? Podczas rządów PIS-u ?
      To dowcip roku !

    • Expert od Nietzschego | 21 kwietnia 2016 w 10:44 |

      anty Partia Frankowiczów…. Hmm: Jeśli rata płacona przeze mnie tej międzynarodowej lichwie wzrosła o 30% w warunkach deflacji złotówki, i dalej może rosnąć w sposób nieobliczalny, to chętnie wyłożę dalszych 5% na składkę antypartyjną. Prosta kalkulacja: 100zł(średnia składka) x 500.000(oszukanych) x 10%(efektywność) = 5.000.000zł m-cznie. Z taką kwotą można przywrócić podmiotowość Polaków. A wówczas lepiej byłoby dla PiS by nie zwlekał z realizacją złożonej obietnicy wyborczej.

  2. Jutro z dozą dużego zainteresowania przeczytam wywiad z Panem Prezesem Kaczyńskim. Będzie to kolejny etap w którym po raz kolejny jakiś ktoś zdeklaruje nam pomoc. Takich deklaracji bardzo sensownych i składanych przez bardzo ważne osoby w kraju było już minimum kilkanaście.
    Jeżeli weźmiemy pod uwagę moją skromną osobę to osobiście nie doświadczyłem żadnej chociażby namiastki ulżenia mi, a o rozwiązaniu problemu nie wspomnę.
    Czytający, głównie frankowicze wiedzą bardzo dobrze kto i co nam obiecał. Żeby nie pastwić się nad byłą władzą postaram się przy bardzo dobrej mojej woli skupić się nad obecną władzą.
    Prawie rok temu w kampanii prezydenckiej Pan dr Duda zobowiązał się nam pomóc. Od czasu objęcia swojego urzędu niestety sygnały płynące z jego gabinetu z przykrością stwierdzam są coraz słabsze i JEDNOZNACZNIE nakładają się na propozycje Pana Belki, Pietraszkiewicza, Jakubiaka czy innych szefów komercyjnych banków z poza Polski. Nie powiem, że Pan Prezydent nic nie robi bo to nie prawda. Jednak nadal nie mogę się doczekać owoców jego pracy.
    Muszę w tym miejscu powiedzieć, że największy kłopot w narracji Pałac Prezydenta, Rząd jest to, że tak jak by niechcący co jakiś czas wypowiada się Pan Premier Morawiecki tak jak by w imieniu Rządu Polski oraz Pana Prezydenta. Bezczelność i chamstwo jest tak wielkie, że resztki mojego szacunku dla tego człowieka już się skończyły.

    Bardzo ciekawi mnie jaką inicjatywę zaproponuje Pan Prezes. Jeżeli weźmiemy pod uwagę, że Pan Profesor Glapiński jest bardzo dobrze zorientowany w finansach NBP, a zarazem to koledzy z PC to może się okazać, że nasza sprawa może być załatwiona w miarę szybko. Nie powiem, że do lata bo w czerwcu formalnie odchodzi Pan Belka ale jesienią??? Piszę tak o Panu Profesorze tak jednoznacznie bo on nieustannie od czasu naznaczenia przez Pana Prezydenta Kaczyńskiego do RPP tam jest! Dla mnie nominalną osobą na Szefa NBP jest właśnie ten człowiek. Komisja pracująca przy Panu Prezydencie może faktycznie wypracować postanowienie, NAJWAŻNIEJSZE!!! Jak mają funkcjonować banki w sytuacji jak przestanie do nich płynąć taki duży (bezprawny) strumień pieniędzy! Nie piszę, że my zabierzemy im coś tyle tylko, że będziemy płacili zgodnie z harmonogramem REALNE kwoty wg. kosztów kredytu a nie lichwy!
    Jak widać jest możliwa do załatwienia ścieżka szybka i sprawiedliwa z wykorzystaniem potencjału komisji (z naszym BEZWARUNKOWYM udziałem).
    Poczytajmy jutro i zobaczymy co nam przyniesie nowa obietnica 🙂 Dodam jednak, że na dzisiaj staram się nie ekscytować nową propozycją bo będę dziękował wtedy jak powstanie Ustawa a ja z niej SKORZYSTAM!!!

  3. Dla mnie ta manifestacja pokazała przede wszystkim jedno. Otóż, idea, aby pod szyldem stowarzyszenia “Stop Bankowemu Bezprawiu” skupiać nie tylko frankowców, ale również i inne grupy osób oszukanych przez banki/para-banki/itd. to doskonały pomysł.

    W tym kierunku to właśnie powinno zmierzać, abyśmy nie byli kojarzeni z “grupą cwaniaków, która wzięła franki, a teraz, po wzroście kursu waluty, chce umorzenia długów”. Trzeba iść właśnie w stronę szerokiego anty-bankowego ruchu. Ja bym nawet nie miał nic przeciwko integracji z innymi ruchami, skupiającymi ludzi “poszkodowanych przez państwo”, takimi jak chociażby Stowarzyszenie Niepokonani 2012 (osoby pokrzywdzone przez urzędników państwowych (urzędy skarbowe, urzędy kontroli skarbowej, urzędy celne, sędziów, izby skarbowe, itp.). Analogie są spore i w ich, i w naszym wypadku zawiodło to samo – instytucje Państwa.

    Szeroki ruch piętnujący słabość i niekompetencje Państwa, szeroki ruch anty-bankowy, z powiewającymi flagami Islandii – to mi się zaczyna podobać 🙂

    • Tak, jestem za tym pomysłem….skonsolidujmy działania. Ruch Stop Bankowemu Bezprawiu zaczyna być bardzo dobrze zorganizowaną silną grupą społeczną. Trzeba na tym budować dalej, to ogromny potencjał. Pozdrawiam wszystkich, którzy byli na manifestacji jak również tych, którzy pracują intensywnie w regionach rozbudowując struktury.

  4. jest jeszcze ogromna grupa złotówkowiczów,
    którzy nie maja świadomości, że płacą zawyżone raty,
    nieporównalne z tymi , które ten sam zachodni bank pobiera od
    ludzi u siebie w kraju.
    Polska to miejsce, gdzie z definicji prawa można okradać ludzi –
    więc to robią.
    to wojna ekonomiczna i jak to podczas wojny mamy też zdrajców
    i kolaborantów.
    uświadomienie złotówkowiczów, zorganizowanie, przyłączenie do wspólnego ruchu
    to byłby ogromny sukces, którego nikt się nie spodziewa,
    to byłoby porażające – zaczęlibyśmy rozmawiać o podstawach
    systemu w którym chcemy i powinniśmy żyć na terenie Polski.
    ps.
    po manifie ogłuchłem na prawe ucho, ale przejdzie.

    • wykresygieldowe | 17 kwietnia 2016 w 21:59 |

      Jest jakiś zachodni bank, który “u siebie” udziela kredytów w złotówkach ?

      • Expert od Nietzschego | 21 kwietnia 2016 w 10:54 |

        Sugerujesz, że CHF, $ czy € – to waluty słabsze/obarczone większym ryzykiem niż zł?

  5. Tak to prawda, że dobrym pomysłem było zaproszenie na Manifestację nowych pokrzywdzonych.

    W tym miejscu powinniśmy razem i każdy z osobna zastanowić sie co na Manifie było dobre a co wymaga poprawy. Oczywiście nie jest to miejsce, żeby się tutaj się wypowiadać, ąle mając ten szum w uszach 🙂 zastanówmy się co musimy poprawić, żeby następnym razem było JESZCZE LEPIEJ!
    Podczas przejazdu autokarem na i z Manifestacji świetnie się rozumieliśmy. Na samej Manifie też (w tzw międzyczasie) rozmawailiśmy. Wymienialiśmy poglądy i zastanawialismy się co możemy, a właścieiw co MUSIMY zrobić, żeby na następnej ogólnopolskiej Manifie było nas jeszcze więcej. Już teraz osobiście wiem, że muszę być zaopatrzony w jakiś gadżet, koszulkę a na pewno jakiś “instrument” który da dodatkowe decybele.

    Fimik i zdjęcia zamieszczone wyżej są bardzo fajne. Jak macie ich więcej to wstawiajcie je i linkujcie na tą stronę. Znalazłem tam żonę i siebie 🙂
    Było super i bardzo dobrze się czuję, ŻE BYLIŚMY RAZEM JAK JEDNA RODZINA!

  6. To moja druga manifestacja,po październikowej.Cieszę się że było nas już dużo.Tak jak poprzednicy uważam,że warto zapraszać do wspólnej walki wszystkich,których niszczą urzędnicy naszego państwa.Jak mamy wygrywać w sądach jeśli w nich nadal orzekają ci,którzy zamordowanym w Charkowie i Katyniu ustalali daty śmierci na maj 1946 roku.Orzeczenia takie zapadały jeszcze w 1978 roku.

  7. Wychodzi na to, że trzeba powołać do życia partię poszkodowanych przez Państwo polskie…i wszyscy obywatele powinni wstąpić do tej partii.

    • Banki nie zrobią niczego co w perspektywie,nawet dalszej nie przyniesie im profitów.

  8. “Zdaniem Groszka banki mogłyby uczestniczyć w zintegrowaniu informacji na temat zdrowia, które obecnie są rozproszone, np. dotyczących grupy krwi, kontaktów alarmowych, deklaracji przekazania narządów. Warto, żeby takie informacje znajdowały się w jednym miejscu, np. w ramach funkcjonalności karty płatniczej, elektronicznego dowodu osobistego czy też specjalnej aplikacji na smartfonie.”

    Nowy wspaniały świat…:-(

  9. Chociaż nie jestem młodzieńcem to sytuacja w którą wpędzili mnie banksterzy sprawiła, że moje zainteresowania znacznie się poszerzyły. Mówię tutaj o tym, że w dniu dzisiejszym po raz pierwszy poszedłem do kiosku i KUPIŁEM PRAWICOWĄ GAZETĘ (w SIECI)! Kupiłem ją nie z przekonań czy sympatii politycznej tylko chciałem zorientować się W JAKI SPOSÓB CHCE POMÓC MOJEJ FRANKOWEJ RODZINIE PAN PREZES KACZYŃSKI. W obszernym wywiadzie na nasz temat jest bardzo mało, ale mi na ten moment wystarczy. Powiem szczerze gdyby było zaprezentowane coś w bardziej szczegółowy i zawiły sposób patrzył bym na to ze zdziwieniem. To zdanie wydaje mi się kluczowe: BĘDZIE MUSIAŁ SIĘ W TO ZAANGAŻOWAĆ NARODOWY BANK POLSKI. Powiem, że ja to rozumiem jednoznacznie i wprost. To nie tak, że dzisiaj NBP pod kierownictwem Pana Belki (tfu) rozpocznie ten proces. Ja rozumiem to w ten sposób, że ludzie którzy są w Radzie Polityki Pieniężnej będący w 100% z nadania partii władzy CZEKAJĄ TYLKO NA CZERWIEC KIEDY TO BĘDZIE NAZNACZONY NOWY SZEF. Wszystkie znaki na ziemi i na niebioe wskazują, że będzie to bliski współpracownik Pana Prezesa POLITYK Pan Profesor Glapiński. Nie będzie nim na pewno taki koleś z łapanki na ulicy w stylu Pan Morawiecki. Na pewno nie!

    Wywiad ciekawy, chociaż dla mnie nie będącego blisko spraw partii władzy aż tak bardzo nie powala.

    Dla mnie za NAJCIEKAWSZY ARTYKÓŁ w tym tygodniku uważam materiał Wojciecha Surmacza – AKCJA MANIPULACJA, czyli gdzie się podziały pieniądze Polaków. Materiał nie tylko, że BARDZO CIEKAWY, ale nawet ekscytujący. Pragnę w tym miejscu powiedzieć, że komentarza jest tutaj bardzo mało a treści są na zasadzie cytowanych faktów.

    W materiale czytamy: W 2010r ukazał się raport NIK dot. tego najbardziej chyba burzliwego okresu w dotychczasowej historii polskiego sektora finansowego, czyli akurat 2008-2009r.
    (NIK) „M.in. na skutek nieuzasadnionego wydłużenia prac nad projektem w Ministerstwie z dwuletnim opóźnieniem weszła w życie ustawa, mająca na celu ochronę klientów przed oferowaniem produktów niedostosowanych do ich potrzeb”.
    Teraz wyborco, który wziąłeś kredyt w 2008 i 2009 roku wiesz komu zawdzięczasz, że WYLĄDOWAŁEŚ W UBOJNI. Jak ktoś ma wątpliwości czy to był dil polityczno banksterski to ja wiem na 100%, że to było zaplanowane i ukartowane. To Tusk i jego rząd NIE OSTRZEGŁ MNIE PRZED ZAGROŻENIE!!! Taki malutki komentarz na ten moment. CZY DZIEŃ DZISIEJSZY I CIĄGŁE PRACE NIE SĄ WPROST TAKIE SAME? Podobieństwo jest na 100%. Z jednej strony są instytucje politycy, banksterzy i politycy. Z drugiej my pokrzywdzeni. Jeżeli miałbym porównać te dwa stany to w pierwszym przypadku politycy (PO, PSL) robili za NAGANIACZY dla bandy banksterskiej, dzisiaj my głośno krzyczymy o naszej krzywdzie i chcemy, żeby politycy rozwiązali ten problem to oni STOJĄ MUREM ZA BANKSTERAMI, oni politycy PiS!!!

    W materiale bardzo rzetelnie i metodycznie przedstawione są ROLE I ZADANIA nadzorów finansowych w innych państwach. Na końcu jest bardzo ciekawe zdanie:
    „ 12 listopada 2014r, gdy CFTC po raz pierwszy uderzyło w kartel. Przewodniczący amerykańskiego nadzoru finansowego Tim Massad powiedział: „Integralność rynku jest sprawą najważniejszą, a nasze działania powinny być postrzegane jako wiadomość DO WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW RYNKU, że wykroczenia i nieczysta gra na rynkach finansowych są nie do przyjęcia i nie będą tolerowane”.

    Z ust Andrzeja Jakubiaka nigdy takie słowa nie padły i już nie padną.”

    • Jędrek, ale się proobiło… Widzę, że również i ja – po raz pierwszy w życiu, z pewną taką nieśmiałością – zakupie periodyk wSieci 🙂 Muszę te słowa prezesa mieć, choćby i na pamiątke. No i ten tekst o którym piszesz, również mnie zaintrygował.

    • Szef KNF zapomniał kto i po co zatrudnił Go .Pewnie za mało Mu płaciliśmy- my podatnicy i znalazł pomoc gdzie indziej.A jest pewne jak w banku,że tam wyląduje po zakończeniu “kariery” .Chyba,że uda się wariant rodem z Islandii.

  10. Czytałam komentarze pod artykułem Pana Macieja Pawlickiego – wpolityce.pl “Wzywam Panów Morawieckich Kornela i Mateusza na debatę – co znaczy być wolnym i co znaczy być solidarnym” ale nie miałam siły przeczytać wszystkich…Tyle jadu,nienawiści,oszczerstw,poniżania,a także całkowitego braku wiedzy,świadomości,nieznajomości tematu.Ci co piszą takie komentarze niby należą do cywilizowanego świata, a cywilizacja to przecież nie czyń drugiemu z premedytacją krzywdy,żeby nie mówić o chrzecijańskim traktowaniu bliżniego,jak siebie samego.
    A to tak, jakby walka w dżungli prymitywnych,jaskiniowych praludzi z nami. Czy to tylko trolle,czy również dołączają nieświadome wciąż nietrolle?

    • Pewnie trole i “pozyteczni idioci”, ktorych niestety nie brakuje. Banksterskie klamstwa docieraja do slabych umyslow.

      • BankiDlaLudzi | 18 kwietnia 2016 w 23:58 |

        Mamy komunę 2.0 – że zacytuję mistrza Michalkiewicza: “Chociaż strategia rewolucyjna się zmieniła, to cele komunistycznej rewolucji cały czas pozostają takie same. Pierwszym celem jest bowiem wyhodowanie człowieka sowieckiego. Człowiek sowiecki tym się różni od normalnego człowieka, że wyrzekł się wolnej woli. To się robi raz na zawsze; kto się wolnej woli wyrzeknie, już nigdy jej nie odzyskuje. Dlatego człowiek sowiecki nie może żyć w normalnym świecie, bo w normalnym świecie trzeba nieustannie dokonywać samodzielnych wyborów, czego on już nie potrafi. Dlatego drugim celem komunistycznej rewolucji jest stworzenie człowiekom sowieckim środowiska, w którym mogliby oni żyć. Tym środowiskiem jest państwo totalitarne, które tym się charakteryzuje, że nie toleruje żadnej władzy poza własną, a więc – władzy rodzicielskiej, władzy religijnej, a także władzy właściciela nad rzeczą – bo to wszystko są władze i w dodatku autonomiczne względem państwowej. Ale w tej strategii można wyróżnić dwie fazy. Pierwsza – którą właśnie obserwujemy – polega na systematycznym niszczeniu wszelkich organicznych więzi społecznych, takich jak rodzina, religia, czy własność po to, by w fazie drugiej, na wytworzonej w ten sposób pustyni, w której ludzie nie będą mieli już żadnego punktu oparcia, podporządkować ich reżymowi totalitarnego państwa.”

        • BankiDlaLudzi | 19 kwietnia 2016 w 00:00 |

          Jest to komuna wg metody włoskiego komunisty Antonio Gramsciego, który krytykował strategię Lenina w swoim czasie.

    • Witam, Z moich obserwacji wynika, że najlepiej się nie wdawać w dyskusję z trollami bankowymi bo oni tam siedzą i wklejają za kasę te same teksty. Kto ma czas niech wkleja kluczowe sentencje z orzeczeń Sądowych dotyczących kredytów pseudo-frankowych. Tylko tak możemy uświadamiać społeczeństwo. Poza tym badania czytelnictwa w Polsce pokazują co pokazują ( 60% nie czyta w ogóle ). Żyjemy w kulturze zaniku mózgu w społeczeństwie. Papka medialna rozrzedza nam istotę szarą 🙂 Kto ze zwykłych czytelników przeczyta wyroki sądowe? Przeczyta w komentarzu “widziały gały co brały” i będzie pierniczył to samo.

      Oni o tym wiedzą i skwapliwie z tego korzystają. Poza tym niemieckie media jak Interia kasują po prostu komentarze lub je blokują. Propaganda.

      Ale zapodawanie na forach merytorycznych materiałów robi swoje. Kropla drąży skałę.

    • Widzieliscie ten akapit? “Na naszego reprezentanta wykreował się swego czasu jeden z dłużników, któremu jednak ta rola jakoś nie służy. Najpierw chciał wejść z listy jednej z partii, ale wyborcy jakoś go nie wybrali. Potem zaczął zwalczać ten projekt ustawy, który znalazł uznanie Głowy Państwa, bo uważał go za “mało radykalny”. Dzięki niemu kolejną wersję tej ustawy pisze ów szef gabinetu politycznego ministra finansów, więc na pewno radykalizm jego oczekiwań zostanie w pełni i to z nadwyżką zaspokojony.”

      tzn., ze “kursu sprawiedliwego” juz nie ma?

      • Chyba, ze Pan Profesor napisal ten akapit z mysla wlasnie o ustawie z kursem sprawiedliwym… przepraszam, lekko sie pogubilem w tych wersjach.

      • Tak widzieliśmy 🙂 I też nie wiemy o co chodzi. Umówmy się ja mam spory dystans do Modzela za to co zrobił w Polsce z Vatem. Przez karuzele podatkowe wyciekają z Polski miliardy zł. ( w 2015 r. poszli na rekor i oddali 90 mld z NASZYCH PODATKÓW przestępcą ). Oczywiście wyciek Vatu jest w całej Europie ale a Polsce jest ogromny i ciągle rośnie. Modzel doradza podobno na wolnym rynku jak omijać Vat. Czy taki gość jest wiarygodny ? Może podstawiono nam już krety, które mają za zadanie rozbić jedność ruchu i powoli sączyć jad na liderów ruchu? Nie wiem…Z jednej strony Modzel ( krętacz vatowski ) z drugiej bankier Morawiecki…Nieeee słuchajcie to są regularne jaja.

        • BankiDlaLudzi | 19 kwietnia 2016 w 00:04 |

          Oj ten profesorek, profesorek, kreci się tu i tam, choć go nawet nie chcą. No ale wiedzę wydaje się że ma…

    • JanD - według niektórych "Tłusty kot" tylko jakoś o tym nie wie | | 18 kwietnia 2016 w 12:05 |

      Artykuł zaiste ciekawy, ironiczny i prześmiewczy.

    • BankiDlaLudzi | 19 kwietnia 2016 w 00:02 |

      Jak już wszyscy wiedzą, to ujawnić można i się uwiarygodnić przy okazji.

  11. J.Kaczyński: Sprawa kredytów w CHF i polisolokat będzie rozwiązana

    Obserwuj265
    Rząd zaproponuje rozwiązanie sytuacji związanej z kredytami frankowymi, angażując w to m.in. Narodowy Bank Polski (NBP), zapowiedział prezes Prawa i Sprawiedliwości (PiS) Jarosław Kaczyński. Również sprawa dotycząca polisolokat ma być rozwiązana.

    Udostępnij
    0
    Skomentuj
    Komentarze
    0

    Foto: Onet
    “To będzie poważna operacja, która musi brać pod uwagę kondycję banków, ale całkowicie możliwa do wykonania. Będzie musiał się w to zaangażować Narodowy Bank Polski. I żeby było jasne: nie mówię tylko o tzw. kredytach frankowych, w które złapano dziesiątki tysięcy rodzin i które stały się formą nowo czesnego niewolnictwa. Rozwiązać trzeba też kwestię polisolokat, które dotknęły ok. 5 mln Polaków i które wyciągnęły z ich kieszeni prawie 50 mld zł” – powiedział Jarosław Kaczyński w wywiadzie dla tygodnika “wSieci”.

    Rzecznik Finansowy miażdży ubezpieczenia z UFK. „Odradzamy je konsumentom”

    Zobacz więcej
    Według niego, państwo w takiej sytuacji żąda zwrotu tych pieniędzy i zapłacenia kary. “Międzynarodowe koncerny doskonale wiedzą, że gdy działa się niezgodnie z prawem, to w praworządnym państwie płaci się karę” – dodał prezes.

    Gazeta powołuje się na raport Rzecznika Finansowego, który wprost stwierdza, że sprzedaż tych “toksycznych polisolokat” planowano świadomie, wręcz cynicznie.

    “Ludzi nie można oszukiwać, a państwo ma obowiązek ludzi przed lichwą i takim wyzyskiem bronić. I obiecuję, że bez względu na różne opory i płacze, zapewne także w naszym obozie, uwolnimy Polaków z tej niewoli” – dodał Jarosław Kaczyński.

  12. Kochani przed Manifą napisałem i stali czytelnicy pewnie to pamiętają, ponowię mój apel.

    Nie przejmujmy się NEGATYWNYM WPISOM. Róbmy swoje i działajmy metodycznie a zwłaszcza merytorycznie. Wpisów negatywnych takich nie inspirowanych przez nikogo są promile. Prawie wszystkie są tymi opłacanymi przez banksterów. Kochani taką kasę jaką oni dają na tzw firmy zewnętrzne to głowa boli. Nie przejmujmy się nimi.
    Sobotnia Manifa otworzyła mi jeszcze bardziej oczy na tzw media. Na lidera pozytywnego przekazu rzeczywistej sytuacji wyrasta mi TADADAM – INTERIA. Brawo.

    Bardzo, ale bardzo mnie NIEPOKOI postawa KTÓRĄ OSOBIŚCIE OPŁACAM TZW TELEWIZJA PUBLICZNA.
    Odnoszę wrażenie, że to kolejna tuba bandy banksterskiej! Nie znam się na mediach, ale chyba jest coś nie tak, że POLSKIE SPOŁECZEŃSTWO wychodzi w tysiącach na ulicę a ONI BANKSTERSCY SŁUGUSI mówią, ŻE BĘDZIE DESZCZ PADAŁ 🙂 🙂 Ludzie w tej mojej telewizji ogarnijcie się!!!
    To jest nadal nasze PODSTAWOWE ZADANIE zrobić coś z tym żeby w końcu był PRAWDZIWY PRZEKAZ. Pragnę dodać, że nie chodzi tylko o migawki i przebitki. Uważam, że taka Manifestacja powinna być realizowana w systemie NA ŻYWO!!! Taki pełny przekaz da wprost informację banksterom TYM TUTAJ A ZWŁASZCZA TAMTYM ZA GRANICĄ!!!

    • BankiDlaLudzi | 19 kwietnia 2016 w 00:08 |

      Zgadzam się. Na żywo w tvp info powinna iść. No teraz były obchody 1050. Rocznicy Chrztu. O prawdę w mediach modli się krucjata różańcowa obecnie (każda 2. Niedziela miesiąca w W-wie)

  13. Ten tekst leci obecnie na wp Jarosław Kaczyński pierwszy raz zabrał głos jednoznacznie gratulacja za manifestacje niestety nie mogłem być ale to jasne że jak będzie nas dużo to wygramy

  14. Szanowni Państwo.
    Będąc na Manifestacji w rozmowach zorientowałem się, że wielu ludzi TUTAJ ZAGLĄDA, ale z różnych względów nie piszą.
    Kochani to bardzo proste i nie wymaga żadnej skomplikowanej procedury, żeby sie tutaj zalogować i PISAĆ!!!
    Nie piszecie kłamstw. Nie poruszacie błahego problemu. Wreszcie nie ma głupich pytań (jak chcesz o coś spytać), tylko co najwyżej mogą być idiotyczne odpowiedzi. Nie obawiajcie się, jak ktoś Was skrytykuje albo przyjmie inną optykę na dany problem. Dyskusja rozwija. Przyznam się szczerze, że dzięki dyskusji tutaj i wymianie zdań zmieniłem optykę na niektóre sprawy. Zwiększcie swoją aktywność i wnieście wkład do naszej dyskusji.

    Chciałbym bardzo podziękować wszystkim tym którzy na Manifę opracowali MATERIAŁY EDUKACYJNE. Mam przed sobą kilka i widzę, że niektóre z nich są na NAJWYŻSZYM POZIOMIE!!! Są inne też dobre takie napisane OD SERCS i one też są super. Bardzo dziękuję.

    Koniec jednej z ulotki:

    ZADBAJ O PRZYSZŁOŚĆ SWOJĄ I SWOICH DZIECI!
    DBAJ O SWÓJ KAPITAŁ.
    NIE POZWÓL, BY OWOCE TWOJEJ CIĘŻKIEJ PRACY, KTÓRE NALEŻĄ SIĘ TWOJEJ RODZINIE,
    BYŁY ODSYŁANE ZA GRANICĘ!

    Super!!!

  15. JanD - według niektórych "Tłusty kot" tylko jakoś o tym nie wie | | 18 kwietnia 2016 w 13:07 |

    http://biznes.onet.pl/wiadomosci/finanse/szewczak-z-pis-komisja-sledcza-ws-polisolokat-i-kredytow-w-chf-bylaby-wskazana/zxe9dn

    Tu jest istota rozwiązania tego problemu! Udowodnienie, że odbyło się to z naruszeniem prawa. Nałożenie srogich kar dla winnych “zachęciłoby” cały tzw. sektor do polubownego renegocjowania umów.

    • BankiDlaLudzi | 19 kwietnia 2016 w 00:12 |

      Liczę że byłyby wskazane metody wyjścia z systemu dłużnego opartego o lichwę i kredyt prywatny. To nas uwiera. Polska ma odwagę. Nie lękajmy się!

  16. http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ile-banki-zarobily-na-kredytach-walutowych-3515932.html

    “Zwrot z portfela kredytów hipotecznych denominowanych i indeksowanych jest, zgodnie z danymi KNF, wyjątkowo skromny”

    bez komisji śledczej chyba się nie obejdzie.

    • BankiDlaLudzi | 19 kwietnia 2016 w 00:14 |

      Bankier, onet, interia, gazeta = pierd, pierd, pierd, pierd. Wpolityce ok, dakowski ok, warszawska ok, blogi niektore ok.

  17. zastanawiam się jak działa policja.
    wzdłuż trasy pochodu obstawiła i broniła dostępu do witryn banków.
    dlaczego ?
    dlaczego nie obstawili np. sklepów spożywczych?,
    czy wszystkich witryn ?
    cel manifestacji oczywisty i znany – ale co ich
    obchodzi co się dzieje z witrynami banków?
    czy to są działania z naszych podatków?
    czy za taką wybiórczą ochronę nie powinny zapłacić
    policji banki?
    ktoś organizuje mecz , to płaci za dodatkową ochronę.
    manifestacja pokojowa – taka miała być i była ale
    nieraz żeby zaistnieć brakuje “dynamitu”

    • Myslenie_Nie_Boli | 18 kwietnia 2016 w 13:37 |

      Bo oczywiste było patrząc i czytając Wasze komentarze, że możecie zdemolować witryny banków ? Ciężko się domyśleć ?

      • myślenie jednak boli.
        nie chronią sklepów, restauracji,itp. tylko banki.
        banki zawsze ponad prawem, zawsze uprzywilejowane.
        osikany ze strachu bankier nie wyjdzie na ulicą,
        tylko wysyła tych młodych chłopaczków z policji.
        śmiech.
        gdyby mogli , to zapłaciliby , żeby policja zaczęła
        strzelać do demonstrantów.
        po prostu raj i “ziemia obiecana”

    • Jakaś młoda przedstawicielka zbrojnego ramienia rządu (policja) spisywała hasła z transparentòw.Wyglądało to żałośnie ale jednocześnie uświadamia kto pracuje dla kogo w tym teoretycznym państwie.

  18. KNF stwierdził, że:

    Po dokonaniu konwersji tych kredytów na złote według kursu z dnia zaciągnięcia kredytu wynik odsetkowy w 2016 roku wynieść ma minus 309,8 mln zł. Z kolei planowany wynik z prowizji wynieść ma w 2016 roku 47,7 mln zł, a w przypadku przewalutowania tych kredytów ma być to minus 117,5 mln zł.

    Rozumiem, że obliczenia dotyczą powrotu kredytów tzw frankowych na złotowe. Nazywane potocznie odwalutowaniem czy przewalutowaniem.
    Idąc tym tokiem rozumowania jest tak, że każdego roku banksterzy w zamian za udzielone kredyty złotowe DOPŁACAJĄ DO TYCH KREDYTÓW liczone w dzieiątkach czy setkach milionów złotych 🙂
    Krótko mówiąc KNF uznaje, że NIEUZASADNIONY ZAROBEK, TEN PLANOWANY PO STRONIE ZYSKÓW i po złapaniu złodzieja za rękę wykazują JAKO STRATĘ BANKU 🙂 Dobre.

    Dzisiaj wysłałem kupon lotto. Jest kumulacja 7mln zł. Jak nie wygram to znaczy że STRACĘ 🙂 Nie wartość za jaką wysłałem kupon tylko całe 7 baniek 🙂 które sobie zplanowałem w budżecie domowym po stronie ZYSK. Mam prośbę fachowców z KNF-u, żeby moją stratę rozliczyli tak fachowo jak zrobili to z naszymi kredytami 🙂

  19. Komentujcie:
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Banki-nie-potrafia-sie-wytlumaczyc-z-kredytow-frankowych-7364491.html

    Jest dobrze. Powyższy artykuł to znak, że banksterce zaczyna się palić ziemia pod stopami! 🙂

  20. Czy ktoś w Państwa wie coś więcej na temat tego, że podobno banki zaczynają sprzedawać długi “frankowe” firmom windykacyjnym tym samym mogąc umyć ręce od potencjalnych uregulowań ustawy ?

    • Niestety, nie wiem nic więcej ale był bodaj dwa tygodnie temu gdzieś w sieci taki artykuł. W wielkim skrócie, że banki sprzedają zagrożone kredyty hipoteczne “windykatorom”.

    • BankiDlaLudzi | 19 kwietnia 2016 w 00:18 |

      Ja wiem że bph chce się sprzedać Aliorowi, a ten jest już w pzu. To by było klasyczne “uspołecznianie strat”.

  21. Tylko jedno zauważenie – “BEZSTRONNEGO KOMENTATORA” i wszystko jasne 🙂

    Zatem jeśli banki na poważnie nie wezmą sobie do serca, że ich klient to przede wszystkim obywatel, który czyta trzy książki rocznie i nie wytłumaczą mu w zrozumiały sposób, skąd wzięły się franki i dlaczego straci on pracę, gdy w życie wejdzie „kurs sprawiedliwy” – to, cytując klasyka, „nie będzie niczego”.

    Pracę to straci osioł, który pisze takie głupoty. Bo materiał bez składu io ładu.
    Panie pismak a ile to ty przeczytał książek w minionym roku?

  22. Złoty okres dla windykatorów.
    Petru jest gwarantem tego, że my frankowicze będziemy w coraz większym wymiarze „zasilali klientelę jego mocodawców m.in. Kruka”.

    „Pośród wszystkich darczyńców Nowoczesnej najhojniejszy był Piotr Krupa, prezes i współzałożyciel grupy Kruk zajmującej się windykacją i obrotem wierzytelnościami. Z żoną Sylwią przelał na konto Nowoczesnej w sumie 87,5 tys. zł”.

    Ten wpis dedykuję wszystkim frankowiczom uczestnikom marszy KOD-owskich. Jak wiemy to tam Poseł Petru szuka poparcia dla jego projektu politycznego, a zwłaszcza dla jego MOCODAWCÓW!!!

    • “Ten wpis dedykuję wszystkim frankowiczom uczestnikom marszy KOD-owskich”

      A są jeszcze tacy? (tj. “karpie domagające się wcześniejszego Bożego Narodzenia”)

    • Pamiętam,pamietam na tej stronie były relacje z kodziarskich marszów.Zachwyceni uczestnicy byli wniebowzięci.Mało tego obrażali się na krytykę.Na szczęście zniknęli a reszta pewnie zrozumiała że z petru czy schetinu nic nie ugrają.Przynajmniej tyle.

    • BankiDlaLudzi | 19 kwietnia 2016 w 00:21 |

      A to dlatego newsweek – lisweek opublikował, żeby strach siać. Polacy nie lękajmy się ! KOD ? Finansowany z za granicy, ma obalić tę władzę, naszą jeszcze nadzieję. Zdrajców Polski i obywateli na dożywotnią banicję !!!

  23. Bardzo chcielibysmy dołączyć ale nas eliminujecie i stygmatyzujecie. W waszym projekcie prezydenckim w/g definicji wykluczacie tych którzy na własne potrzeby mieszkaniowe dostali na konto CHF zamiast złotówki? Dlaczego nas wykluczacie – mechanizm ten sam, taka sama sytuacja? Nie rozumiecie, że POMIĘDZY LIBOR a WIBOR BYŁA RÓŻNICA 4-5%. Więc ktoś musiałby dopłacić do waszych indeksowanych kredytów? Więc nie rozróżniajce frankowiczów na tych którym wypłacono PLN i CHF – To również niekonstytucyjne.

  24. Chcielibysmy dołączyć ale nas eliminujecie i stygmatyzujecie. W waszym projekcie prezydenckim w/g definicji wykluczacie tych którzy na własne potrzeby mieszkaniowe dostali na konto CHF zamiast złotówki? Dlaczego nas wykluczacie – mechanizm ten sam, taka sama sytuacja? Nie rozumiecie, że POMIĘDZY LIBOR a WIBOR BYŁA RÓŻNICA 4-5%. Więc ktoś musiałby dopłacić do waszych indeksowanych kredytów? Więc nie rozróżniajce frankowiczów na tych którym wypłacono PLN i CHF – To również niekonstytucyjne.

  25. Kurcze te bydlaki zaraz znajdą jakieś obejście żeby nas przejechać walcem na amen 🙁

    Już mi mózg puchnie od tych krętactw ale ciekawe jak taka sprzedaż długu będzie się miała do uregulowań potencjalnej ustawy “frankowej”…Załóżmy, że bank pozbył się długu sprzedając go, to czy takiego klienta będzie obowiązywała ustawa? Wszak chyba “stosunek” między nimi wygaśnie? Potem taka osoba może być skazana znowu na łażenie po Sądach aby udowodnić, że jej się należy ( np. zwrot spreadu ) . 🙁

  26. Getin Noble Bank sprzedał 710 mln długów hipotecznych bankrutów. „To jak handel żywym towarem”
    w. „To jak handel żywym towarem”

    Piotr Kuczyński, główny ekonomista Xeliona komentuje to tak: – Dwa banki, które agresywnie grały na rynku kredytów, czyli dawały kredyty komu popadnie, zaczynają robić porządek w swojej księgowości. W przypadku hipotek transakcja może być przełomowa. Pokazuje, że problem kredytów walutowych nie został rozwiązany przez branżę finansową. A będzie jeszcze gorzej, kiedy to windykatorzy zajmą się jego rozwiązaniem – mówi naTemat.

    http://natemat.pl/97419,getin-noble-bank-sprzedal-710-mln-dlugow-hipotecznych-bankrutow-to-jak-handel-zywym-towarem

    gość@ przez grzeczność nie wymienię ich nicków. Pisali bardzo rozsądnie. Jeden to nawet był z Warszawy ale się na nas obraził (będąc nami – frankowiczem) twierdził, że woli: Pteru a teraz czeka na Kruka 🙂 Tak to czasmi jest jak ludzie wierzą w to co im TVN przyniesie. Wyłączają rozum i zapierdzielają na marsze KOD-ów. Pewnie w sobotę byli jednymi z tych piętnastu. TVN z “uczciwości reporterskiej” porównał obydwie imprezy: MANIFĘ NA KILKA TYSIĘCY FRANKOWICZÓW z kilkunastoosobowym hepeningiem 🙂 Ale tak jest i musimy z tym żyć. Musimy robić swoje i nie patrzyć na innych. Musimy edukować i wskazywać. Nazywam to działaniami: MERYTORYCZNYMI I METODYCZNYMI. Beż ściemy i kłamstwa. Musimy wyszukiwać (wszystko jest w internecie) i łączyć. Wtedy będzie nam lżej i wybór będzie bardziej prosty. Popierać Petru i jego promotora właściciela Kruka-a czy może Prezydenta i Pana Prezesa? Ja wiem, że będziemy dziękowali dopiero PO ZAŁATWIENIU SPRAWY, ale sorki na Kruka to ja nie czekam 🙂

    • Napisałem powyżej że pamiętam tych kodziarskich “myślicieli”.Na kruka nie ale na Kaczora jak najbardziej czekam .Mam nadzieję przynajmniej.

    • BankiDlaLudzi | 20 kwietnia 2016 w 16:29 |

      Polecam teksty Chestertona na obronę rozumu. W końcu mamy agresywny model finansów anglo-saskich, a on tam żył przed II WŚ.

  27. “Musimy edukować i wskazywać. Nazywam to działaniami: MERYTORYCZNYMI I METODYCZNYMI. Beż ściemy i kłamstwa. Musimy wyszukiwać (wszystko jest w internecie) i łączyć. Wtedy będzie nam lżej i wybór będzie bardziej prosty.” – doskonałe.

    Dzięki za info o Getinie. A to ten Getin od Lecha Czarneckiego a z kolei Czarnecki to małżon Pani dziennikarki o wydatnych, silikonowych ustach Pieńkowskiej z TVN ? 😉

  28. Spokojnie, ustawowe lub sądowe unieważnienie umów zostawi Kruka oraz jego mocodawców z ręką w nocniku, może nawet padnie, co w przypadku tej – nie tylko moim skromnym zdaniem – wyjątkowo podłej firmy-hieny stanowiącej element banksterskiego systemu, programowo gnębiącej Polaków, byłoby wskazane, a banki można i trzeba będzie dodatkowo skarżyć w procesie karnym o oszustwo i doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia własnym mieniem z Art. 286. KK.

  29. http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/frankowicze-polska-jest-czarna-wyspa-w-ue,58,0,2063162.html

    Posłuchajcie. To nowa jakość gdzie Szef ZBP sugeruje rozwiąznie POLITYCZNE a my prawne ewentualnie Ustawowe. Wiem, że Ustawowe i Polityczne to to samo ale widać jednoznacznie, że banksterzy są w głębokiej defensywie.
    Na prawdę widać, że nasza ofensywa jest skuteczna i powoli zaczynamy odbierać pole banksterom. My dajemy coraz to nowe wartości i jakości podczas gdy oni grają CAŁY CZAS W TO SAMO a ich płyta się zgrywa.

    Nie wiem kiedy był robiony wywiad z Panem Prezesem Kaczyńskim, ale służby zrobiły swoje i miał pełną informację, że w Warszawie w sobotę MOŻE BYĆ GORĄCO. Ci co byli na Manifie to wiedzą, ŻE PO SWOICH MANIFA WRÓCIŁA. Co by było gdyby Policjanci okazali się bardziej służbistami (BO I TAK WYMALOWALIŚMY PIANKĄ WITRYNY BANKÓW) a my zamiast pianki mieli byśmy np. kamienie? Czy nie było by to możliwe? Kto by nad tym zapanował? Basia? Maciej? Nie sądzę.
    Na razie jest jak jest i czekamy na ruch Pana Prezesa.
    W mojej ocenie następna Manifa będzie już bez baloników 🙂 Tak myślę. Jak Pan Prezes zagra na czas to może się okazać, że on (czas i cierpliwość) po prostu już się kończą. Ludzie coraz bardziej są po prostu wkurzeni na bezczynność władzy. Wielu z nas nie jest ideowo związana z PiS. Lżej a zwłaszcza łatwiej nam będzie krytykować rząd i Prezydenta. Tak to działa. Wielu z nas przy PiSie TRZYMA TYLKO KREDYT.

    • Ja zaś dostrzegam i słyszę od bardzo wielu z nas, również podczas manifestacji, że kierunek PiS-u w stronę repolonizacji banków i całej gospodarki jest nam ludziom z SBB bardzo bliski. Być może to my właśnie najbardziej bezpośrednio odczuliśmy co to znaczy sprzedać polskie finanse i gospodarkę zachodnim interesom. I to my być może jesteśmy w tej chwili najbardziej “wkurzoną” częścią społeczeństwa.

    • Baloników nie widziałam, ale za to widziałam, że jeden z demonstrantów wybił tłuczkiem dziurę w metalowym garnku. Ja tam bym się trochę czuła nietęgo na miejscu banksterów.

    • BankiDlaLudzi | 19 kwietnia 2016 w 00:28 |

      A mi się marzy system bez partii, koniec z socjalizmem, i finansowy kredyt społeczny w sluzbie spolecznej.

  30. rozczarowują mnie kukizowcy.
    myślałem, że wejdą do sejmu jak rewolucjoniści i będzie prosto w oczy.
    teraz juz widać , że za 4 lata nikt ich nie będzie pamiętał.
    kukiz – żenada

  31. gg@ nie wiem dlaczego, ale ja wcale na nich nie liczyłem. Powiem z rozbrajającą uczciwością, że wolał bym, żeby w Sejmie w ich miejsce byli ludzie z SLD. Napisałem Sojuszu a nie tych powiązanych z Partią Palikota. Może ten sentyment powiązany jest z ich zachowaniem w Sejmie w naszej sprawie. Co nowego wniósł Paweł Kukiz? Tata Morawiecki deliberuje z synkiem jak przejąć PiS myśląc, że Prezes jest do ogrania a na sali w tym czasie działo się coś niesamowitego? Szok dil Kukiz Petru.
    Jeżeli ktoś powie, że można było tą sprawę załatwić inaczej (głosowanie) to praktycznie NIE RAZ COŚ TAKIEGO BYŁO PRAKTYKOWANE – W RAMACH PROTESTU PRZED GŁOSOWANIEM DEMONSTRACYJNE OPUŚCIĆ SALĘ PLENARNĄ. Tak społeczeństwo zobaczyła jak prawie żadna różnica jest pomiędzy (niby) rewolucjonistą a politykiem wynajętym przez banksterów czy firmy windykacyjne.
    Tak to widzę. Jeżeli chodzi o Posłów z Kukiz15 zaangażowanych w naszą sprawę to niech idą sobie i dalej niech się czają. Jak już się zorientują, że Petru to nie przyjaciel a raczej wróg to okaże się, że 4 lata szybko mijają.
    Za cztery lata nowe wybory. Sejm ma ograniczoną ilość miejsc. PiS załatwi naszą sprawę i Jędrek nie będzie miał żadnej wątpliwości NA KOGO GŁOSOWAĆ 🙂

    • jędrek
      wiedziałem, że kukizowcy nie maja za bardzo kompetencji,
      ale myślałem, że będą waleczni i zaangażowni.
      sprawa frankowa wydaje mi się , że to jest ogromny
      kapitał do zbicia dla polityków.
      sprawa leży i piszczy, żeby ją podnieść.
      wiesz- jestem naiwny i łatwowierny – w końcu wziąłem kredyt.
      to o czymś świadczy.

    • “Napisałem Sojuszu a nie tych powiązanych z Partią Palikota. Może ten sentyment powiązany jest z ich zachowaniem w Sejmie w naszej sprawie.”

      Akurat z tego co kojarzę to najaktywniejszy w naszej sprawie był poseł Elsner, wywodzący się od Palikota, a nie z SLD’owskiego betonu 🙂

      • BankiDlaLudzi | 19 kwietnia 2016 w 00:35 |

        Ludzie, ja mam > 40 i komunistom nie dowierzam za grosz ! Mądrości trochę. To sprzedajne dusze.

    • BankiDlaLudzi | 19 kwietnia 2016 w 00:33 |

      Ja nie wiem, kukiz czy pis załatwią to nam, ale z Morawieckim to na 100% była medialna nagonka na czyjeś zamowienie. Czyje ? Nie wiem, poczekajmy.

  32. Jak słuchać reklamę banku?

    W ostatnim zdaniu pani mówi: “OFERTA SKIEROWANA DO NOWYCH KLIENTÓW”.

    Co to oznacza? Nic więcej jak to, że bankowi temu BRAKUJE PIENIĘDZY BARDZIEJ JAK POWIETRZA.

    Jaki to bank? Tak, tak jeden z toksycznych!!!

    • Szukają nowych dawców nerek? Piszę tak bo czasami miałam wrażenie, że trzeba będzie nerkę sprzedać aby zapłacić do mojej ukochanej lichwy mini-ratkę 1.800,00 zł 🙂

      • Jak Franek był niski to nie było lichwy?

        • Przez ile był niski? Przez pięć minut? Dlaczego banki nie udzielają teraz kredytów frankowych? Kawka zrobiona czekam na wyjaśnienia.

  33. Może ktoś ma ochotę obstawić zakład?
    http://biznes.interia.pl/firma/news/bukmacherzy-morawiecki-zastapi-szydlo,2318821,1852#pst108764706
    Głosowałam na Kukiz 15′ i jest mi głupio z tego powodu (za obściskanie się Kukiza z Petrusem, i za tatuśka Morawieckiego też). Ale jak się powyższy scenariusz ziści…
    Nie najnowszy, ale bardzo ciekawy artykuł, tak a propos naszej sprawy też:
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,141202,title,Andrzej-Stankiewicz-Brutalna-wojna-o-wladze-w-rzadzie,wid,18183676,wiadomosc.html?ticaid=116db4

    • BankiDlaLudzi | 19 kwietnia 2016 w 00:37 |

      Zapomnijcie o tej nagonce na Kukiza, skupmy się na naszej sprawie. Również banksterzy mogli to zainspirować.

      • nie wiem czy można zapomnieć. nasza ustawa leżu u nich w szufladzie i nic – 15 podpisów. Ostatnia sztama z poeowcami i petru świadczy tylko o tym że Kukiz się sprostytuował. Mimo tego że mam poniżej 40 to komuchom też nie wierzę za grosz. zresztą co tu więcej mówić – belka, czarnecki, pizdraszkiewicz i inni (TW lub koesie z układów 89.)
        Jeżeli już mowa o lewicy to chyba tylko “adaś z razem” wie co to znaczy i mógłby stanąć po naszej stronie.

      • Też się zgadzam, to nagonka na Kukiza. Sztuczki banksterskie dla rozbicia naszej DOBREJ ENERGII. Niedoczekanie…

  34. No jak już sobie tak gawędzimy o polityce to chyba nie możemy udawać,że tego nie było :

    Komunikat KP PiS dotyczący zalecenia Komisji Nadzoru Bankowego

    Klub Parlamentarny Prawo i Sprawiedliwość z niepokojem przyjmuje zalecenia Komisji Nadzoru Bankowego tzw. „Rekomendację S” wprowadzające ograniczenia w dostępności do kredytów walutowych, których głównym skutkiem będzie zmniejszenie możliwości nabywania przez obywateli (szczególnie przez młode osoby) własnych mieszkań.

    Klub Parlamentarny PiS podchodzi krytycznie do tego zalecenia z co najmniej kilku powodów:

    1. Rozwiązanie problemu deficytu mieszkaniowego w Polsce ma dla nas priorytetowe znaczenie, a walutowe kredyty mieszkaniowe były niewątpliwe czynnikiem sprzyjającym nabywaniu mieszkań po znacznie niższych kosztach Rekomendacja S przyjęta przez Komisję Nadzoru Bankowego będzie sprzyjała utrwaleniu ograniczenia dostępności do kredytów.

    2. Zalecenie Komisji Nadzoru Bankowego nie znajduje żadnego potwierdzenia ani uzasadnienia w wynikach finansowych banków. Kondycja finansowa sektora bankowego w Polsce jest znakomita. Z powszechnie dostępnych materiałów jasno i wyraźnie wynika, że gwałtowny wzrost liczby udzielanych kredytów mieszkaniowych nie zaszkodził płynności finansowej banków.

    Masakra. No to teraz Jaro wyciągaj nas z tego 🙂

    • BankiDlaLudzi | 19 kwietnia 2016 w 00:38 |

      A kiedy to było ?

      • Nie wiem dokładnie. Skoro to oficjalne stanowisko KP PiS to chyba w archiwach Sejmu czy na stronach PiS gdzieś jest. Ot ciekawostka.

        • Dzięki właśnie wygrzebałam w Internetach to samo. Wśród “frankowiczów” są ludzie z różnymi poglądami politycznymi. Teraz Pis gra nam na emocjach a jak widać inaczej śpiewali na szczycie bańki spekulacyjnej. To potwierdza fakt, że wszyscy oni są po jednych pieniądzach. Wypalić żywym żelazem i wpuścić młodych nieskażonych esbeckimi klimatami ludzi, obywateli. No chyba, że się pomylili jak Rysio Petru w sprawie przewalutowania ( jak sam przyznał na wizji ) i teraz chcą zadośćuczynić.

        • No to Szanowny Jarku ..teraz jesteś w sytuacji “to be or not to be”. ..Albo załatwisz sprawę ..jak “Bóg”.. przykazał ..albo po następnych wyborach. pozostanie po Was tylko mgliste wspomnienie ps. chyba że inni zbłaźnią się jeszcze gorzej.

          • BankiDlaLudzi | 20 kwietnia 2016 w 16:34 |

            WSieci w wywiadzie mówi, że załatwie. No to czekamy. Jak będzie tylko piękna retoryka, a zabraknie czynów to nie zapomnimy. A może ma strategię obalenia socjalizmu do końca, przynajmniej w naszym kraju. Oby ! Matko, dopomóż.

  35. Jedna partia oszukanych przez Państwo Polskie, wchodzimy do Sejmu i rozwalamy system od środka. U mnie jest jeden “kredyt pseudofrankowy” a umoczonych w toksynę co najmniej 10 członków rodziny. Rodzice, brat, dzieci. 7 osób z pełnią praw wyborczych przy jednej umowie, która nas wkur…a na maksa 🙂 No to ilu jest nas w Polsce? Dołączając poliso-lokatowców, amber-goldowców, złotówkowiczów…To jest pomysł na przyszłe wybory gdyby władzuchna z tej czy tamtej strony chciała nas zrobić z wała 🙂

    • U mnie jeden kredyt pseudowalutowy uderza bezpośrednio w 6 osób (dorosłych). U sąsiada z parteru to już 9 osób (żona, 2 dzieci, rodzice, siostra, teściowie). Ciężka depresja w rodzinie. Sąsiad jest marynarzem, to bardzo porządny człowiek, teraz nie wytrzymuje. Wszyscy to potencjalni aktywiści ruchu przeciw banksterom.

      • Pięknie. Na podłożu tych przekrętów można zbudować siłę, która może wejść do Sejmu i pozamiatać. Pamiętajmy jednakże o tym, że rewolucja zżera swoje dzieci i był swojego czasu ruch Andrzeja Leppera, który również wyrósł z podobnego tematu ( kredyty rolne ) i wiemy jak to się skończyło 🙁 Ale wybory mamy wygrane.Idealny moment kompromitacja wszystkich i wszystkiego ( Kukiz 15 – słabo ). Ale czekamy 🙂

        • Nie kompromituj się i nie rozwadniaj tematu.Już był taki jeden co zakładał partię na bazie “franków”.Kojarzysz jegomościa? Sadlik z Krakowa, obserwuję go od początku i nie mam za grosz zaufania.Chcesz dołączyć? i rozmywać temat?

          • A co już z Panem Sadlikiem też się nie lubicie ? 😉 Dlaczego próbę zakładania partii nazywasz kompromitacją? Póki co taki mamy system w tym kraju, że tylko ugrupowanie polityczne ma REALNY wpływ na władzę. Może się okazać, że naciski stowarzyszeń to za mało aby cokolwiek zrobić.

        • Jeżeli by coś takiego powstało to się z miejsca wypisuje. Zaczęła by się wtedy WIELKA polityka. Kupczenie głosami, stanowiskami, subwencje dla partii..
          W SBB działają ludzie o zróżnicowanym światopoglądzie. jakbyś to pogodziła?
          Fakt.. mamy ogromną siłę – gdybyśmy się w większości zrzeszyli to możemy decydować np. o wyniku wyborów – i tego się trzymajmy.

          • Mhm czyli co głosujemy na PIS nawet jak w tej kadencji zleją temat ?

          • Jeżeli ktoś by to napisał gdzie indziej potraktowałbym jako fejk.Jeżeli ktoś nie rozumie co to znaczy założyć partię i wygrać wybory to o czym rozmawiamy.Sadlik próbował, zebrał bodajże kilkaset podpisów i koniec.Nie podobało mi się to bo rozbijało naszą grupę .Sadlikowi nigdy nie było po drodze z SBB czy innymi.Działa i chwała mu za to ale to prowadzi do rozbicia jedności.Zrozumiałe było dla mnie kandydowanie z list Pis Macieja Pawlickiego.Nie udało się trudno, działa i to skutecznie dalej.Szacunek.

          • Ok po prostu nie wiedziałam, że jesteście zbrojne ramię PiS. W dodatku średnio uprzejme.

          • tzn że muszą się z taką masą liczyć. a jeżeli PIS nas wykoleguje to możemy już tylko zamienić gwizdki na butelki z benzyną.

          • @basia nie pisz głupot. Każdy walczy jak może i potrafi. Z tego co wiem Sadlik aktualnie jest na obczyźnie. Tam pracuje na kredyt. Większość ludzi z Pro Futuris wstąpiła i wstępuje do SBB. I pisanie takich komentarzy jak twój “rozbija naszą grupę”

  36. Nie mam kredytu frankowego ale jestem całkowicie z wami. Zostaliście oszukani i mam nadzieję że jakoś pozytywnie zostanie to rozwiązane. W państwach znacznie uboższych nie było problemu z rozwiązaniem tej sprawy ale w Polsce jak zwykle stwarza się sztuczne problemy i przeciąga sprawę żeby wszyscy juz mieli dość i obrócili się przeciwko frankowiczom. No i im dłużej sprawa się ciągnie tym więcej zarobią na szaraczkach. Pozdrawiam wszystkich poszkodowanych

    • wykresygieldowe | 19 kwietnia 2016 w 19:51 |

      W 2007 roku, ludzie biorący kredyty we frankach płacili każde pieniądze za mieszkania. Wypychali w ten sposób z rynku ludzi, którzy chcieli sfinansować nieruchomość kredytem złotówkowym. To są prawdziwi poszkodowani.

      w 2008 roku owczy pęd do brania kredytów frankowych doprowadził do drastycznego wzrostu ceny złotówki (spadku cen walut). W pewnym momencie dolar był po 2 zł. Doprowadziło to do bankructwa wielu eksporterów, a ludzie poszli na bruk. To są prawdziwi poszkodowani.

      • No to na pewno dosyć wąskie potraktowanie tematu. A co mieli robić? Takie były ceny, bąbel sam się nakręcał umiejętnie podsycany przez nachalną reklamę, kłamiących polityków, bezczelnych sprzedawców,
        ( Rysio Petru – frank to stabilna waluta, nie “przewalutowywać” kredytów). Ja poszłam po kredyt złotowy ale uprzejmie mnie poinformowano, że nie mam zdolności kredytowej.

        Na marginesie – wytłumacz proszę taki fakt. Wielu ludzi zostało oszukanych na numeras “brak zdolności kredytowej w złotych”. Jeżeli bank bada moją zdolność kredytową, zwykłego szaraka o zarobkach kilku tysięcy złotych na miesiąc to jak mógł mi proponować ten “wyrób kredytopodobny” wystawiający mnie na nieograniczone ryzyko kursowe gdzie w jednej chwili mogę stać się niewypłacalna? Jakimi metodami bank badał moją zdolność do waluty, która wystrzeliła w kosmos? W złotych nie miałam ale w indeksowanym do franka gdzie za chwilę miałam ratę większą dwukrotnie miałam? Cóż to za metodologia? To bank nie czyta opracowań naukowych i nie wie, że kurs waluty jest zmienny? To bank nie zabezpieczył się na ten wypadek? To bank nie przewidział? Przecież bank jest inteligentny. To bank naraził na szkody depozytariuszy masowo udzielając kredytów indeksowanych do waluty tym samym narażajac swoją i naszą płynność. Przecież ja nie mam wpływu na to jakie bank ma algorytmy badania zdolności bodajże to się zowie scoring. A może bank przewidywał, że zarobki będą rosły a kursy spadały? No to bank się sromotnie pomylił. Teraz banki post factum piszą klientom formułki, że NIKT NIE WIE jak się zachowa waluta i stopy procentowe. No to jak a wtedy wiedziały? Co się zmieniło?

        • wykresygieldowe | 20 kwietnia 2016 w 18:31 |

          Co mieli robić ? Być może przyjęcie do wiadomości, że nie ma się zdolności kredytowej byłoby dobrym początkiem. Bąbel się nie nakręca sam, tylko tworzony jest właśnie przez ludzi, w owczym pędzie.

          Bank nie bierze na siebie ryzyka kursowego ani stopy procentowej. Bierze na siebie jedynie ryzyko wypłacalności kredytobiorcy i częściowo ryzyko płynności.

          • Expert od Nietzschego | 21 kwietnia 2016 w 11:40 |

            Bank, bank, bank. A jakie to powody kierowały bankiem, gdy tego samego klienta oceniał na “nie mającego zdolności kredytowej” – w zł a “mającego ją” – w CHF?

      • Nikt
        nie wie na jakim poziomie
        stopy procentowe będą w przyszłości. Przykładowo, trzymiesięczna stopa WIBOR PLN, która
        aktualnie wynosi 1,65% (na d
        zień 30 marca 20
        15 r.),
        na dzień 31 grudn
        ia 2004 roku wynosiła 6,64%.
        2 Wyciąg z ostrzeżenia jednego z banków.

        Hmmmm tacy ci “złotówkowicze” mądrzejsi od “frankowiczów” a wystawili klaty na takie ryzyko stóp procentowych? Gdzie Wasza inteligencja? Gdzie Wasze czytanie opracować naukowych? 🙂

      • Z jednej strony był pęd do brania, z drugiej do dawania – a podobno bank jest profesjonalistą? Opis dobry na fb wwalutowani, jak się robi “numer na franka”.
        A jak opcje walutowe dla firm wpływały na siłę złotówki?
        Co do czego się zgadzam – te kredyty straszliwie napompowały ceny mieszkań. Ale dzisiaj w czarnej d. to jest ten, kto kupił mieszkanie w 2008 za nibyfranki, na górce mieszkaniowej i w dołku frankowym.

  37. Vis pokazałem tylko Madi “skuteczność” zakładania partii.Bardzo się cieszę że członkowie z PF przechodzą do SBB.W jedności siła i tego się trzymamy.Jedyną siłą na dzisiaj która może nam pomóc jest Prezes i Prezydent.Jak to nie wyjdzie to zostanie to co napisałeś.

    • Jestem stanowczo przeciw! Czy Państwo sugerujecie, że rozwiązaniem jest wszczynanie burd na ulicach i niszczenie wspólnego mienia, na które wszyscy płacimy podatki? To też już było i skończy się łapanką i wiezieniem. Jest Konstytucja RP, jest wolność stowarzyszania się i zakładania partii politycznych. Być może z jakąś jednolitą formacją jest za wcześnie ale sytuacja jest dynamiczna między innymi dzięki działaniom SBB i ProFuturis coraz więcej osób przeciera oczy. Poza tym dyskusję o rozwiązaniach traktuję luźno i nie trzeba się zaraz zapowietrzać. Proszę o wyłuszczenie NIESKUTECZNOŚCI zakładania partii. Tak z ciekawości bo może coś mi umknęło.

      • “Prawo” gdzie ono jest? piszesz w następnym temacie o wdowie z BB.
        Wyroki sądowe? znasz jakiś, który jest niekorzystny dla banków? “Konstytucja”? jest duża szansa, że ustawa jeżeli się pojawi będzie zaskarżona do tego apolitycznego organu jakim jest TK.
        chciałbym żeby było inaczej.. Czekamy.. Pytanie jak długo. Każdy miesiąc to przedawnienia, często dramaty rodzinne.
        Prawda jest taka że tylko politycy mogą rozwiązać ten problem. Natomiast o partii politycznej frankowiczów moją opinie napisałem wyżej.

        • BankiDlaLudzi | 20 kwietnia 2016 w 16:41 |

          Polityka jest troską o dobre wspólne. Nasza sprawa to nie tylko troska o dobro naszych rodzin, to walka z przemocą finansowo-prawną. To także uwolnienie sporej ilości środków na konsumpcję, czy inwestycje ! Polskie inwestycje ! Sądy nie zostały poddane po 89r. lustracji, więc są tam, na wierchuszce, osoby całkowicie nominowane przez PRL lub rodziny nominowanych, którzy wykonują rozkazy, czy to banksterów czy innej nomenklatury, która się wtedy uwłaszczyła. Co nakradli to ich, ale więcej nie pozwolimy. Teraz czas na ruch obywatelskie. Jesteśmy jego częścią, tak to czuję i widzę.

  38. Zresztą próbka była widoczna w incydencie “piankowym” na demonstracji 🙂

    • Madi, co tu “wyłuszczać” jak to obrazowo ujęłaś? Napisze Ci prosto, zarówno wspomniany ś.p.Lepper czy nowoczesny rysiek to ludzie wspierani przez służby i z konkretnymi finansami.Jak masz takie możliwości to życzę najlepszego.Poza tym Pan Sadlik chciał to zrobic i zebrał kilkaset podpisów.Nawet nie zdążył pomyśleć o rozpoczęciu a już zakończył działanie.To mrzonki niewarte uwagi i dyskusji.Pozdrawiam, nie dobieraj wszystkiego tak dosłownie do siebie.

    • Masz rację Madi – tylko partia, a właściwie anty-partia w drodze do demokracji bezpartyjnej może rozwiązać nasz problem i taki powinien być cel nadrzędny, po osiągnięciu masy krytycznej. Stowarzyszenie fajna rzecz, należy docenić pracę ludzi bezpośrednio zaangażowanych w ten projekt oraz wszystkich sympatyków, ale skuteczność jest żadna, ponieważ stowarzyszenie nie reprezentuje realnej siły politycznej, nie ma na nic wpływu, nikt nie będzie się z nim tak naprawdę liczył i wbrew własnym, dobrym intencjom, którymi – jak wiemy – piekło jest wybrukowane, może działać destrukcyjnie, na naszą szkodę, ponieważ będzie prezentowane społeczeństwu jako formalna reprezentacja 2 milionów oszukanych, a więc wszelkie uzgodnienia, czy niedomówienia, w retoryce propagandowej władzy będą uznawane za wiążące, a brak sprzeciwu w jakiejś kwestii, nawet Stowarzyszeniu nieznanej, za jej akceptację.

      Chciałbym być dobrze zrozumiany, nie posądzam prezesa Pawlickiego o agenturalny sabotaż, tak jak np. pp. Morawieckich, wręcz przeciwnie; życzę mu jak najlepiej, uważam że jest osobą wyjątkowo odważną, uczciwą w tym, co robi, zdeterminowaną oraz w pełni świadomą problemu. Dlatego właśnie nie został posłem PiS, gdyż stanowiłby ogromy kłopot, mógłby takie rzeczy mówić publicznie z trybuny sejmowej, o których nikt z decydentów, ich oficerów prowadzących oraz szefów wszystkich szefów nie chce nawet słyszeć, mógłby inicjować realne działania, komisje, byłby wielkim zagrożeniem dla banksterskiej bandy. We dwóch w posłem Szewczakiem zdemolowaliby wraży system bardzo szybko, pro publico bono. Więc posłem nie jest. A powinien być.

      To nie są żarty. Mamy do czynienia ze zwykłymi bandytami, z przeciwnikiem bezwzględnym o konstrukcji psychopatycznej, nieczułym na ludzką krzywdę, pozbawionym uczuć wyższych, którego możemy pokonać wyłącznie na drodze politycznej, prawnej, albo rewolucyjnej. Działania prawne SBB jak dotąd niespecjalnie wychodzą, papierkiem lakmusowym jest anonsowany proces Belki, który spełzł na niczym, pozostawiając, delikatnie mówiąc, mieszane uczucia. Rozmowy z kancelarią p. Dudy prowadzą do kompletnego absurdu, wypaczenia rzeczywistości oraz przyjęcia narracji naszych wrogów, posługujących się urzędniczymi wilkami w owczej skórze, albo zwykłymi baranami, tudzież dobrze karmionymi Łyskami z pokładu Idy, z wędzidłami w paszczękach oraz klapkami na oczach.

      Manifestacja była w porządku, OK, to prawda i bardzo dobrze, że się odbyła. Przyszliśmy, zobaczyliśmy. Ale czy zwyciężyliśmy? Co uzyskaliśmy? Czy władza potraktowała nas poważnie, nasza pozycja negocjacyjna uległa poprawie, czy też prezesa Pawlickiego przyjął w Pałacu urzędniczy cieć, a banksterka ogłosiła, że nawet ten pokrętny skandal zwany „ustawą Dudy” to za dużo, żeby można go było traktować poważnie?

      Owszem, wzmocniliśmy się jako społeczność oszukanych, kierunek jest bardzo dobry, oby tak dalej, następna manifestacja, jeszcze ostrzejsza, powinna odbyć się niebawem, ale musimy jasno określić cel i do niego dążyć dobierając takie metody, które uprawdopodobniają jego osiągnięcie. Sama sztuka dla sztuki niewiele da, może w końcu przjść w spektakl tak żałosny, grubiański oraz płytki, jak wczorajszy Teatr Telewizji, za emisję którego p. Kurski powinien wylądować na bruku. Mój tata, starszy już pan, jest niezłym szachistą i grywając czasem z wnukiem zawsze mu przypomina, że gra się po to, żeby wygrać: szach i mat.

      • BankiDlaLudzi | 20 kwietnia 2016 w 01:02 |

        Przyklaszczę tutaj. Właśnie tak – przez stowarzyszenia i inne obywatelskie, polskie organizacje, w postaci partii (dopoki system socjalistyczny to wymusza), do parlamentu.

  39. Dziękuję. Bardzo interesujące wpisy. Tak należy dyskutować. Tylko jak się robi rewolucję to wcześniej czy później trzeba wziąć odpowiedzialność za to co dalej. Za ludzi, których się wyciągnęło na ulicę. Jak chcecie bez mandatu wywalczyć cokolwiek, skoro piszecie o kompletnym bezwładzie Państwa? Chcecie aby władza, której nie wierzycie i która jest naszpikowana agentami Wam/Nam coś załatwiła? Ta władza? Sędziowie na telefon? Ja przytaczam prawo, Konstytucję bo to taki piękny akt. Jak to czytam czuję się jak w niebie, raju 🙂 Lepiej działać pokojowo i chyba być mądrym przed szkodą. Rewolucji, wojen, powstań mieliśmy dostatek w tym kraju. Argument o możnych tego świata i zasobach finansowych oczywiście słuszny. Tylko z drugiej strony nigdy nie będziemy mieć takich pieniędzy więc jakby z góry godzimy się na walkę od początku nierówną. Przegrywamy w Sądach też między innymi z uwagi na niekompetencję sędziów i ogólny brak edukacji i specjalizacji w temacie. Dziś czytałam o reformie sądownictwa. Sędziowie mają się specjalizować w tym co orzekają a w szczególności w sprawach gospodarczo-finansowych gdzie system już wykształca takie mechanizmy, które są niezrozumiałe dla naukowców!!! Ogólnie Sadownictwo jest tak koszmarnie niewydolne więc tu nie ma się co dziwić Np. Urząd Kontroli Skarbowej ma nikłe efekty w ścigalności niektórych przekrętów bo po prostu nie ma ludzi, którzy to potrafią zrozumieć a co dopiero namierzyć i doprowadzić do zatrzymania. To jest jakby ogólna słabość wszystkich i wszystkiego. Łakomy kąsek dla finansowych pasożytów. Tak z grubsza przeczytałam co sąd miał do powiedzenia w sprawie Pana Sadlika tam padały jakieś koszmarnie pokraczne argumenty. Odwoływanie się do jego inteligencji, ze jest inteligenty więc mógł ocenić z czym ma do czynienia ( wszak to humanista ) i dobrze jak rozumie funkcje trygonometryczne 😉 Przecież dobry prawnik powinien utrącić takie argumenty choćby w świetle samej specjalizacji sędziów! Nawet sędzia jak widać nie musi znać się na wszystkim a co dopiero Pan Sadlik – tłumacz. Dlatego – być może teraz nie ale za jakiś czas sytuacja się odmieni. Przecież niektórzy z Was/Nas mają kredyty na jeszcze 10, 15,20, 25 lat ! Poza tym edukacja, edukacja, edukacja! Czytam, że mimo ostrzeżeń ludzie znowu zanoszą swoje pieniądze do dziwnych instytucji finansowych ( szemranych), które podobno pączkują jak grzyby po deszczu. Rodacy, Obywatele bądźcie czujni!!! Nie dajcie się okradać hybrydom Amber-Gold!!! Idźcie z umową do prawnika, rzecznika praw konsumentów !!! ( to potem nam zarzucają w sądach, że nie wzięliśmy prawnika i daliśmy się oszukać). Wydajcie te pieniądze na swoje dzieci. Niech jadą za tą kasę na Zachód, na stypendium, do szkoły, niech rozwijają swoje talenty ale nie zanoście do złodziei 🙂

  40. Serce rośnie kiedy widzę ilość i jakość komentarzy. Niestety wrażenia takiego nie odniosłem na manifestacji. Przede wszystkim ilość ludzi. Porównując inne manifestacje o Marszu Niepodległości nie wspominając, to to był pikuś. Czy Polacy w liczbie 700tys.+ rodziny nie potrafią walczyć o swoje żywotne interesy. Tu chodzi o konkret – mieć albo nie mieć. Na innych politycznych demonstracjach, z których przeważnie nic nie wynika i nic się nie rodzi, walą tłumy z najdalszych zakątków Polski i co ? I nic, pokrzyczą, pokażą się i już. Rządzący tym Państwem o tym wiedzą i śmieją się. Wiedzą, że kto ma media, kto ma banki i kreuje pieniądz, ten ma rzeczywistą władzę. Tymczasem teraz kiedy przyszło pokazać siłę, siłę tłumu wściekłego i zdeterminowanego, posiadającego w swych szeregach kompetentnych i poważnych ekspertów – okazało się, że przyjechała tylko szpica.Wystąpienia doskonałe, pełne pasji, zaangażowania i patriotyzmu.
    Sporo zagubionych i zdezintegrowanych ludzi. Sama Warszawa powinna wystawić taką liczbę jaka była obecna. Reszta 10 x więcej. Pogoda piękna, a oni spacerują w swoim samozadowoleniu, zamiast przyłączyć się do wspólnej sprawy. Cóż wymagać od Lemingów i Słoików. Wyzwoleńców, pańszczyżnianych z dawnych czworaków. Gdzież dziennikarze niszowi, gdzież politycy wszelkiej maści. Po co, przecież do wyborów daleko. Ale do rzeczy. Pomysł szerokiego frontu popieram. Należy zwrócić się do wszystkich wkurzonych, niezadowolonych, uświadamiać i przekonywać. Jak zawsze musimy liczyć tylko na siebie. “Oni” tego nam nie załatwią.Trzeba się organizować, spotykać, dyskutować i działać. Jeżeli Kaczyński nie postawi się jak Orban, to będzie rzeczywiście PRL bis. To będzie probierz jego wiarygodności.
    Cytat z Michalkiewicza jest lekturą obowiązkową.

  41. Do Pana Prezesa Związku Banków Niemieckich na Polskiej Ziemi Pana Pietraszkiewicza. Jak Pan będzie miał guza mózgu to podamy Panu listę lektur medycznych i Pan Panie Pietraszkiewicz zoperuje się sam, uprzednio poczytawszy. Tak jak Pan doradzał oszukanym aby czytali opracowania naukowe dotyczące pochodnych instrumentów finansowych. Wiem sprawa dosyć stara ale cały czas wyciągają ten beznadziejny argument i mnie telepie jak to słyszę.

  42. Witam serdecznie wszystkich frankowiczów!
    Obecnie piszę pracę licencjacką poświęconą tematyce kredytów waloryzowanych kursem franka szwajcarskiego. Przygotowałam krótką ankietę, która pozwoli mi w pewnym stopniu ocenić perspektywę kredytobiorców oraz będzie wartościowym uzupełnieniem mojej pracy dyplomowej.
    Z góry dziękuję za pomoc!
    https://www.ankietka.pl/ankieta/225714/kredyt-waloryzowany-kursem-franka-szwajcarskiego-perspektywa-kredytobiorcy.html

    • BankiDlaLudzi | 20 kwietnia 2016 w 16:58 |

      No cóż nie odkryję Ameryki, jeśli powiem: żydowska gazeta dla Polaków. Widzę, że ton artykułu wzmacnia socjalizm: szczuje jedną partię na drugą, Tuska na Kaczyńskiego lub vice-versa. Socjalizm jest systemem wrogim ludzkości. Międzynarodówka go wymyśliła, a mądrość KK już potępiła go ponad 100 lat temu. Pora wrócić do tej mądrości. Nasze dziedzictwo I RP, naszej wspólnej rzeczy, Ojczyzny, nas do tego predestynuje ! Non abbiamo paura !

  43. Wcale się nie dziwię. Skoro Maciej Pawlicki chodzi do takich mediów jak Tok-FM, to to samo jakby poszedł do Wyborczej lub TVN-u. Tamci wiedzą z kim mają do czynienia i robią wszystko by go skompromitować, a w najlepszym wypadku zdyskredytować.
    Przecież oni reprezentują stronę sporu, sporu polityczno-finansowego. Bój toczy się nie o nas. My jesteśmy nawozem, niewolnikami. Tu chodzi o przejęcie władzy i uczynienie z Europy środkowo-wschodniej potulnego Bantustanu, protektoratu.

    • Pełna zgoda ! Kolejne potwierdzenie tej teorii. Zmasowany wysyp perfidnych paszkwili tym razem na niemieckiej Interii ! Kontratakujmy !
      http://biznes.interia.pl/waluty/news/cbos-ponad-polowa-polakow-przeciw-wprowadzeniu-regulacji,2319669,1023

      🙂

      • Madi, generalnie szkoda zdrowia na kopanie się z koniem (czy trolem). Odpisując trollom niepotrzebie podbijasz ich wątki. Lepiej sobie przygotować jakieś gotowce i zakładać odrębne wątki – można samemu je podbijać. Lepiej pisać krótko, prosto i dosadnie, bo mało kto rozumie ironiczne wpisy, można być nawet nieco niemiłym, bo to pobudza komentatorów, którzy podbijają wątek. Pewnie tak mniej więcej wygląda instrukcja bańkowego trolla 🙂 i chyba działa?

        • Mam inne zdanie. Nie można oddać poletka w Internecie. Z trollami nie dyskutuję, rzecz jasna ale posty demaskująco-informujące wklejam. Przyznam, dziś mi się ulało i poszły bluzgi. 🙂 Trudno. W Internecie toczy się ważna WALKA o ŚWIADOMOŚĆ. Fakty są takie, że 60% Polaków nie czyta książek, nic nie czyta. Czasem przeleci wzrokiem artykuł w necie i komenty. I tu czaję się ja ! 😉

      • BankiDlaLudzi | 20 kwietnia 2016 w 17:02 |

        No tak, pudła rezonansowe odbijają. Nasz ukochany rodak JPII zostawił nam wielu świętych, autorytetów. Jeden z nich św. Maksymilian Kolbe pisał: “Kina, teatry, literatura, sztuka kierowane w wielkiej części niewidzialną ręką masonerii, zamiast szerzyć oświatę, gorączkowo pracują w myśl uchwały masonów „My Kościoła katolickiego nie zwyciężymy rozumowaniem, ale zepsuciem obyczajów”. Teraz można dodać do tego jeszcze prasa, radio, tv i internet, a jakże.

  44. Padlinożercy niestety zacierają ręce…”Lider rynku, wrocławska firma Kruk, na pakiety wierzytelności wydał w tym roku już 260 mln zł. Na tym jednak nie zamierza poprzestawać. – Przed nami kolejne transakcje, między innymi wspólna inwestycja grupy Kruk oraz International Finance Corporation, części Banku Światowego, na rynku rumuńskim. Od pewnego czasu mówimy, że ten rok może okazać się rekordowy dla Kruka pod względem nakładów na zakup portfeli. Widzimy rosnącą podaż z instytucji finansowych, również na naszych najmłodszych rynkach geograficznych, czyli w Niemczech, Włoszech i Hiszpanii. Zdecydowanie mamy więc apetyt na kolejne zakupy portfeli wierzytelności – deklaruje Piotr Krupa, prezes Kruka. – Sprzyjają nam nie tylko dogodne warunki na rynkach naszej działalności i rosnąca liczba potencjalnych transakcji, ale również wysokie zdolności do finansowania dalszego rozwoju. To, co cieszy przede wszystkim firmy windykacyjne, to rosnąca podaż wierzytelności. Szacuje się, że w ubiegłym roku na sprzedaż trafiły pakiety o wartości nominalnej 16 mld zł. W powszechnym przekonaniu branży w tym roku wynik ten zostanie pobity, a motorem napędowym rynku mają być złe długi, których będą pozbywały się przede wszystkim banki. Jak wynika z danych NBP, na koniec ubiegłego roku wartość przeterminowanych zobowiązań gospodarstw domowych wobec banków wynosiła 38,8 mld zł. Teoretycznie potencjał do wzrostu podaży złych długów z banków jest bardzo duży. Na samej teorii nie musi się skończyć, gdyż na rynku zaszły zmiany, które mogą skłaniać banki do sprzedaży kolejnych pakietów.”

    Cytat – Artykuł : “Apetyt na złe długi rośnie w miarę jedzenia” – Rzeczpospolita 20-04-2016 str.b9

    • BankiDlaLudzi | 20 kwietnia 2016 w 17:08 |

      Ale machinacje i alchemia banksterska: “Widzimy rosnącą podaż z instytucji finansowych”, “Rosnąca podaż z instytucji finansowych”. A co oni w tej podaży mają ? Truskawki, ziemniaki, artykuły AGD ? NIE !!! Nikomu niepotrzebne syfy, które sami wytworzyli za pomocą konstrukcji diabolicznego systemu pieniądza dłużnego. Pieniądz powstaje z niczego ‘ex nihilo’ i od razu ktoś jest dłużny. Co za niewola !! Polecam trochę edukacji na stronie rossakiewicz.pl czy glosulicy.pl

  45. Mnie zmroziło ostatnie zdanie :

    “Na samej teorii nie musi się skończyć, gdyż na rynku zaszły zmiany, które mogą skłaniać banki do sprzedaży kolejnych pakietów.”

    Jakie zmiany? Jakie pakiety?

    • BankiDlaLudzi | 20 kwietnia 2016 w 19:26 |

      Ano myślę, że spadło zaufanie do sektora bankowego, a to jest zabójcze dla systemu, w którym nie ma pokrycia dla potencjalnych wypłat gotówkowych (Cypr, Grecja).

  46. Twierdzisz, że 60% Polaków nie czyta książek, nic nie czyta. Tak Wy szanowni Koleżanki i Koledzy założę się, że do tych należycie. Bez urazy, ale widzę, że tylko fejs.czad, i inne twitery.Przepraszam, jeden zna poglądy Michalkiewicza. Polecam wywiad z Aaronem Russo oraz jego film “Ameryka od wolności do faszyzmu”. Polecam Romana Dmowskiego “Przewrót” oraz “Dziedzictwo”, Józefa Mackiewicza “Zwycięstwo prowokacji”, Henrego Forda “Międzynarodowy Żyd”. Na razie tylko tyle.

    • A zapomniałam nie ja twierdzę tylko wieloletnie badania czytelnictwa w Polsce.

    • W najnowszych badaniach za 2015 roku odsetek osób nieczytających w Polsce wynosi aż 63%. Dwa lata temu stan czytelnictwa były nieco lepszy, a odsetek osób nieczytających wyniósł 58,3%.

      Się nawet rąbnęłam o 3%.

    • marju73 | 3 maja 2016 w 19:27 |

      + Money masters, Wojna o pieniądz Song Hongbinga

  47. Ameryka od wolności do faszyzmu? To tam była jakaś wolność 😉 Niemniej jednak wielkie dzięki za spis lektur. Ja bym poleciła Pana Gadowskiego i jego publikacje i cotygodniowe komentarze na You Tube. Coś tam czytamy Panie kolego 😉

  48. W Ameryce w zasadzie panuje już system kastowy. Jak w Indiach. Badania socjologiczne potwierdzają, iż przejście , awans społeczny do sfery wyższej nie występuje. Jest w zaniku. Tradycyjny mit od pucybuta do milionera dawno upadł. Cóż…mnie wystarczy parę faktów o współczesnym świecie i już nie chce mi się czytać różnych dziwnych teorii. 1% Ziemian posiada tyle zasobów co reszta 99% Ziemian. Ubodzy popadają w coraz większą biedę , bogaci się bogacą. W rajach podatkowych skumulowane jest ok. 7,6 bln dolarów. O czym tu jeszcze czytać? 🙂

  49. Wiem Madi, że jesteś oczytana jak wielu tu piszących. Chciałem trochę sprowokować towarzystwo, by się rzucili na mnie,obrazili i zabrali w końcu do większego czytelnictwa. Dzięki za Gadowskiego. Należy czytać, czytać, czytać.Ale tylko wartościowe, wybrane, wyselekcjonowane białe kruki, mało dostępne, na indeksie. Dopiero wiemy ile nie wiemy. Dzięki temu mamy świadomość podejmowania decyzji, świadomość celów i wartości. Także oceny ludzi.

    • Bezsprzecznie 🙂 Nawet guru Krzysztof Pietraszkiewicz miał do nas pretensje, że nie czytaliśmy opracowań o pochodnych instrumentach finansowych i dlatego daliśmy się złapać na franka. Więc warto czytać! 😉

    • marju73 | 3 maja 2016 w 19:35 |

      Proponuję wpisać w wyszukiwarkę “książki skazane na przemilczenie”

  50. Wielkie dzięki Madi za Gadowskiego. Właśnie go przesłuchałem, nie znałem tego faceta. Jest świetny. Gramy na tych samych instrumentach.

    • Nie ma za co. Pan Witold Gadowski to klasa sama w sobie. Błyskotliwy umysł i wybitna wiedza na temat działania Państwa III RP. Wieloletni dziennikarz, korespondent wojenny, znawca tematów Bliskiego Wschodu. Dziennikarz śledczy tropiący afery gospodarcze III RP. Polecam Państwu jego publikacje na temat terroryzmu. Widzisz Jacek ja przesłuchałam Pana Russo i w zasadzie Pan Gadowski mówi to samo a propos terroryzmu…Ech można by pisać długo kto nie zna polecam wyspaprawdziwejwolnosci strona wuwuwu 🙂 Dla nas “frankowiczów” jest to o tyle cenna postać, że wie w jakim stanie jest nasze Panstwo prawa…On na pewno szybko by doszedł kto co w aferze frankowej 🙂

  51. Nie byłem i nie jestem wyborcą PiS, całkowicie nie zgadzam się z ich wizją kraju. Jednakże niebawem będę beneficjentem programu 500+ wprowadzonego przez PiS, a jak jeszcze doprowadza do rozwiązania kwestii kredytów frankowych, to mają mój głos w wyborach, w ramach podzięki bo jako jedyna partia coś zrobią w kierunku obywatela płacącego podatki w tym kraju. Z całego serca popieram ruch obywatelski Stop Bankowemu Bezprawiu, kawał dobrej roboty. Oby tak dalej.
    Pozdrawiam

    • No chyba się zgadasz jak podoba Ci się program 500 plus i liczysz na ustawę “frankową”?

      • Liczę na ustawę (zresztą może być to cokolwiek byle ten przeklęty kredyt znikną z mojego życia), czekam na 500zł…a reszta programu PIS wyjątkowo mi się nie podoba ? Można ? Można…Czy faktycznie uważasz, że wystarczy zgadzać się i skorzystać z jednego z wielu elementów programu wyborczego danej partii, żeby ją w pełni popierać ?

        • Znasz takich co w pełni popierają? To tak jak wcześniej głosować na po i mówić że nie podoba się korupcja i złodziejstwo.

  52. ekspert w radio o podatku bankowym.
    są podejrzenia,że banki będą oszukiwać przy płaceniu.
    każdego miesiąca , tego jednego dnia, na kilka godzin będą przelewać kasę do zagranicznych oddziałów i tyle widzieli kasę.
    dlaczego tak źle myślą o bankach?
    od razu podejrzewają, że będą oszukiwać i kręcić.
    tak, jakby w bankach pracowali sami złodzieje i przestępcy.

  53. AFERA z KREDYTAMI “PSEUDOFRANKOWYMI”, to prawidłowa NAZWA, która powinna pojawiać się MASOWO we wszystkich MEDIACH!!!!!!!!!!!! Tylko takim sformułowaniem powinniśmy operować na wszelkich manifestacjach, ulotkach, wywiadach. Dość fałszywej nomenklatury typu “kredyt frankowy”, “przewalutowanie”, “frankowiec” itp., które wprowadzają w błąd opinię publiczną ku uciesze banksterów i niektórych polityków. Kredyt jak wiadomo BYŁ ZŁOTÓWKOWY. Polacy już zaczynają rozumieć, że “coś tu śmierdzi” tylko nie wiedzą dokładnie co. Jesteśmy kredytobiorcami kredytu “PSEUDOFRANKOWEGO”. Masowe doniesienia do PROKURATURY przeciw prezesom banków to jest prawidłowe działanie w przypadku oszustwa, którego dopuściły się banki wobec polskich obywateli.

  54. I w związku z powyższym na naszej stronie w pasku na górze nie powinno być pytania: Czym jest kredyt “frankowicza” a tylko Czym jest kredyt “PSEUDFRANKOWY”? Nazywajmy rzeczy po imieniu. Nie jesteśmy frankowiczami ponieważ wzięliśmy kredyty ZŁOTÓWKOWE!!!

  55. Jest oszustwo na “wnuczka”, jest oszustwo na “policjanta” i …jest oszustwo na “franka”. Może taka informacja będzie wystarczająco obrazowa dla części społeczeństwa. Może zrobić taki program pt.”Oszustwo na franka”…czy TVP byłaby zainteresowana? Skala problemu jest duuuuużo większa niż oszustwa na “wnuczka” więc i więcej czasu antenowego wymaga. Bardzo rzeczowo i w prosty, przystępny dla widzów sposób tłumaczy zasady banksterskiej ustawki p. Stanisław Adamczyk (ekonomista). Jest on również dla widzów wiarygodny ponieważ nie ma ww kredytu ani nie jest reprezentantem banków. Mam nadzieje, że TVP 1 przychyli się do tego pomysłu.

  56. Franek bez frankow | 20 maja 2016 w 00:20 |

    Brawo SBB! Wygramy, zadamy zakonczenia bezprawia, do pierdla z oszustami!

  57. Samanta Nowak | 28 stycznia 2017 w 20:46 |

    Dobrze, że ludzie chcą walczyć o swoje prawa i to co im się należy 🙂 Tak samo popieram wszelkiego rodzaju pozwy i sądy w sprawie polisolokat. Mam kilku znajomych, którzy dzięki takim pozwom udało się odzyskać swoje pieniądze. Moja znajoma miałam okazję współpracować z Igorem Suchodolskim z kancelarii LEX 🙂 Dzięki niemu odzyskała swoje pieniądze.

Comments are closed.