Vademecum kredytobiorcy

Czy interesuje Państwa jak wygląda proces frankowy w praktyce? Jak długo będzie trwała Twoja sprawa w Sądzie? W jakim miejscu pozwać Bank? Może interesuje Państwa jak wygląda rozmowa klienta z radcą prawnym, jakie klient ma pytania do swojego przyszłego pełnomocnika? A może interesuje Państwa, jakich informacji na temat twojej umowy i sytuacji kredytowej potrzebuje pełnomocnik? Na powyższe pytania odpowie r.pr. Dorota Pilarczyk oraz jej gość specjalny w webinarze, który odbędzie się już w najbliższy wtorek (2.06)!

Przygotowaliśmy z moim klientem Panem Łukaszem webinar, w którym spotkam się z z nim spotkam i porozmawiam. Pan Łukasz pochodzi z Gliwic i jest przed 40. Umowę zawarł w 2007 roku z dawnym GE Money Bank. Ze Śląska na rozprawy jeździmy, aż do Gdańska, teraz mielibyśmy możliwość pozwania Banku w Gliwicach. W trakcie spotkania porozmawiamy na tematy dotyczące nie tylko prawa bankowego, ale też relacji jaka wiąże klienta i pełnomocnika. Zadam Panu Łukaszowi pytania, które są istotne dla mnie, a On zada mi takie, które były istotne dla niego.” – mówi r.pr. Dorota Pilarczyk.

OBOWIĄZKOWE ZAPISY POD LINKIEM:
https://kredytychf2020.clickmeeting.pl/vademecum-kredytobiorcy-czyli-o-co-chcialby-zapytac-klient-zamierzaja-cy-pozwac-bank/register?_ga=2.144280245.1069598637.1590487795-1427700830.1585166091